Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1 till förslag

Postat av AndRs^ den 3 Februari 2004, 22:14
21 kommentarer · 173 träffar
Wow jag kom på en toppen(kass?) ide nyss, den går ut på att här på fragbite så ska det finnas något som är ungefär som nyheter fast det heter CS-annonser, där ska man kunna trycka på Annonsera så kommer det upp en ruta där man ska kunna skriva rubrik sen ett meddelande, efter man har skrivit allt fint och rättstavat(till skillnad från denna tråden) så kan man tycka sänd in annons så får antingen en fragbite admin eller kan jag vara frivillig att granska annonsen om den är tillräkligt seriös och inte allt förmånga stavfel(får nog någon admin kolla). Sen om dom godkänner den kommer den upp som nyhet men det kommer stå (Annons) brevid så alla fattar det som ska läsa den. Sen istället för att folk ska kommentera annonsen så ska dom kunna skicka ett meddelande till personen som slängde upp annonsen om dom är intreserande av det som annonsen handlade om.

Meningen vad man ska skriva i annonsen ska vara t ex, om någon söker en film skapare till deras pro-klan, söker en klan att göra film om eller söka klan*.

Vad tycker ni?

swordjjang: För/nackdelar?

FAQ

F: hur kom du på detta underbara förslaget?

S: Mjo jag kom på det pga att jag har lust att göra en cs film åt en bra och seriös klan så ville jag inte kladda ner forumet med en tråd.

OBS: om något är otydligt i texten kommer jag ändra det, kom på lite när jag skrev

* detta altenativet kommer ej att finnas med om minna förslag på tråden "2 förslag ™" kommer att gå i uppfyllelse
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..