1
Hur ser eran Sverigeranking ut?
Postat av SSGS | zAin den 7 Oktober 2005, 12:01
124 kommentarer · 99 träffar
Eftersom Sverigerankingen aldrig blir uppdaterad tänkte jag att vi forum- slynor får ta och fixa våra egna! Så här ser den "nuvarande" Sverigerankingen ut, dvs. fragbites ranking, inte min!:
Bästa Lag:
1. SK.swe
2. Begrip Gaming
3. Ninjas in Pyjamas
4. Eyeballers
5. icsu
6. fnatic
7. mTw.ATI
8. Team Fastlane
9. Skobbsunited
10.SSV Lehnitz.swe
Bästa AWP (AWM) skytt:
1. vilden
2. SpawN
3. dsn
4. walle
5. fisker
6. Bullen
7. JAEGARN
8. zaffe
9. RobbaN
10.Rwa
Bästa Pistol skytt:
1. SpawN
2. f0rest
3. ahl
4. sNajdan
5. HeatoN
6. fisker
7. walle
8. Bullen
9. zet
10.vilden
Bästa Allroundspelare:
1. SpawN
2. Bullen
3. dsn
4. vilden
5. f0rest
6. fisker
7. GoodFella
8. zet
9. sNajdan
10.Zad
Jag förstår om ni inte orkar skriva allt, men ni kan väl ranka lagen iallafall? Det vore roligt om ni kunde skriva ut er kompletta Sverigeranking! GLHF!
#22 vafan snackar du om!? det är inte jag som har gjort den här rankingen! Läs nogrannare nästa gång och förklara gärna vad det är jag har gjort fel och vad som gör tråden värdelös!
#38 är cellerna inte riktigt vakna idag eller har du en bindel för ögonen?!? hur j*vla många gånger måste jag säga att det här INTE ÄR MIN RANKING!?!? det är rankingen som ligger under "SVERIGERANKINGEN" snälla snälla snälla alla läs igenom innan ni börjar hoppa på folk!
#61 ännu en slö individ på detta forum, läs igenom allt och fatta att detta inte är min ranking utan den oficiella rankingen som finns på den här sidan!
#107 ännu en till listan... suck...
Bästa Lag:
1. SK.swe
2. Begrip Gaming
3. Ninjas in Pyjamas
4. Eyeballers
5. icsu
6. fnatic
7. mTw.ATI
8. Team Fastlane
9. Skobbsunited
10.SSV Lehnitz.swe
Bästa AWP (AWM) skytt:
1. vilden
2. SpawN
3. dsn
4. walle
5. fisker
6. Bullen
7. JAEGARN
8. zaffe
9. RobbaN
10.Rwa
Bästa Pistol skytt:
1. SpawN
2. f0rest
3. ahl
4. sNajdan
5. HeatoN
6. fisker
7. walle
8. Bullen
9. zet
10.vilden
Bästa Allroundspelare:
1. SpawN
2. Bullen
3. dsn
4. vilden
5. f0rest
6. fisker
7. GoodFella
8. zet
9. sNajdan
10.Zad
Jag förstår om ni inte orkar skriva allt, men ni kan väl ranka lagen iallafall? Det vore roligt om ni kunde skriva ut er kompletta Sverigeranking! GLHF!
#22 vafan snackar du om!? det är inte jag som har gjort den här rankingen! Läs nogrannare nästa gång och förklara gärna vad det är jag har gjort fel och vad som gör tråden värdelös!
#38 är cellerna inte riktigt vakna idag eller har du en bindel för ögonen?!? hur j*vla många gånger måste jag säga att det här INTE ÄR MIN RANKING!?!? det är rankingen som ligger under "SVERIGERANKINGEN" snälla snälla snälla alla läs igenom innan ni börjar hoppa på folk!
#61 ännu en slö individ på detta forum, läs igenom allt och fatta att detta inte är min ranking utan den oficiella rankingen som finns på den här sidan!
#107 ännu en till listan... suck...