Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NY IDÉ

Postat av bigal den 1 Oktober 2005, 06:57
28 kommentarer · 152 träffar
Hej. jag har en förfrågan. Finns det ett intresse för fragbite att kanske ha en "Veckans Taccs" där man får se en klan (vilken som) ta/inta en bombplats där teamplay spelar viktig roll elr att ngn gör en fin prestation för att vända ett överläge (4/1 tex).Det ska också finnas med en presentation i vad, när varför gjorde ni den "Taccsen" just då elr vad som va viktigt för att den skulle lyckas. Man kan ha 3 finalister och låta fragbites medlemmar rösta vem som va bäst. Det kanske blir samma som vann "veckans klipp" men då får man se varför (slippa WH,aimbot anklagelserna). Jag tror att det hade gynnat communityn och hjälpt många klaner att utvecklas (inte minst " NU KÖR VI EN SPLIT! , 2 långa 3 catwalk..... o stanna inte utan bara spring") hahahaha känner ni igen er? Vi var alla nybörjare en dag (vissa flera :) Jag tror att förberedelse och "gameplan" är väldigt viktigt samt hur man kan svänga ett underläge till ett överläge genom att ha kyla och lita på sina medspelare. Och jag VET att det hade suttit klaner o finslipat sina galna taccs för att få dem att "tima" så extremt perfekt att motståndarna inte hade vetat vem det va som gjorde dem till sina "san quentin fruar".

Om det finns intresse för detta och om ni kan utveckla ide´n skriv det här. Man vet aldrig, FB kanske nappar på förslaget .

Detta kanske ngn redan tänkt på och fått ett "NEJ TACK!" men jag ville se om det fanns intresse.

MVH Anders L
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..