1
2 förslag
Postat av AndRs^ den 30 Januari 2004, 21:09
47 kommentarer · 42 träffar
Kära fragbite, jag har två stycken förslag på att förbättra/försämmra(bestämmer ni själva) fragbite.
Det första förslaget är en Klan/Tryout funktion den går till så här.
Där man fixar till sin Profil så kan man välja mellan ett altenativ som kan heta "Spel status" där man får välja bland följande altenativ:
[Klan spelare]
[Public spelare]
[Söker Klan]
osv.
om man väljer t ex "Klan spelare" så kan det gammla vanliga komma upp som det står "Klan namn:" , "Klan irc" m.m, om man väljer "Public spelare" så kan man t ex skriva in lite saker om favorit server och sådant och här kommer det häftiga, om man väljer "Söker Klan" så lagras man i ett arkiv där man kan beskriva sig själv hur bra man är, var man bor m.m, sen kan Klaner som söker tryouts gå in det arkivet och kolla runder och leta efter en trevlig grabb/tös som söker en klan.
Sen kan man ju även göra samma sak med Klaner.
Denna iden fick jag nyss när jag tänkte gå in i #try.se o söka tryouts
–-
Mitt andra förslag är att ni börjar med era 2on2 cuper igen!!! :D
Vad tycker alla ni andra?
MVH: Anders
Det första förslaget är en Klan/Tryout funktion den går till så här.
Där man fixar till sin Profil så kan man välja mellan ett altenativ som kan heta "Spel status" där man får välja bland följande altenativ:
[Klan spelare]
[Public spelare]
[Söker Klan]
osv.
om man väljer t ex "Klan spelare" så kan det gammla vanliga komma upp som det står "Klan namn:" , "Klan irc" m.m, om man väljer "Public spelare" så kan man t ex skriva in lite saker om favorit server och sådant och här kommer det häftiga, om man väljer "Söker Klan" så lagras man i ett arkiv där man kan beskriva sig själv hur bra man är, var man bor m.m, sen kan Klaner som söker tryouts gå in det arkivet och kolla runder och leta efter en trevlig grabb/tös som söker en klan.
Sen kan man ju även göra samma sak med Klaner.
Denna iden fick jag nyss när jag tänkte gå in i #try.se o söka tryouts
–-
Mitt andra förslag är att ni börjar med era 2on2 cuper igen!!! :D
Vad tycker alla ni andra?
MVH: Anders