Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bakläxa

Postat av T0ny den 13 September 2005, 21:29
34 kommentarer · 245 träffar
Som många gamla eller ska vi säga halvgamla medlemmar vet så kommer det trender här på fragbite forum. T.ex. att skriva "Det duger i krig" som är det senaste tillskottet i denna kategori. Sånna här saker har hänt innan så jag blev inte förvånad när jag såg det, utan tänkte att det är väll bara att be admin granska alla dom komentarerna. Men icke sa nicke, nuförtiden kan man bara be admin granska 5 komentarer per dag. Visst det finns säkert folk som missbrukar den men ska det behöva gå ut över dom som verkligen vill göra fragbite's forum en tjänst och få bort alla dessa tråkiga komentarer? Eftersom det alltid finns folk med mindre vett innanför pannbenet än andra så kommer sådana här situvationer inträffa igen. Och som jag sa det är inte första gången heller. Jag tycker också att det borde införas strängare straff. Iallafall på dom som bevisar gång på gång att dom inte kan tänka klart.

Och för att få denna tråden lite mer vettigare så ska diskutionen handla om dom som håller på att skriva massa sådana komentarer. Varför gör dom det egentligen? Tycker dom att dom är roliga? Eller har dom brist på fantasi och inte har nått att göra? Kom gärna med era spekulationer. :)
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar