×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Mitt ex försöker ligga med mina vänner

Postat av jasgripen21 den 5 Oktober 2018, 20:52
11 kommentarer · 2 524 träffar
Nu är det så att jag o mitt "ex" slutade skriva för ungefär ett halv år sedan. Ett par veckor efter skaffa hon en pojkvän. Började sakna henne och ångra att jag sluta skriva, så när de gjort slut hörde jag av mig en månad senare.

Vi träffades nån gång och myste lite. Sa då till henne att jag nog fortfarande inte var redo för förhållande men att vi skulle se. Därefter åkte jag utomlands och vi fortsatte skriva osv. När jag kommer hem försöker jag träffa henne, frågar nästan varje dag i en månad men hon ställer jämt in precis innan. Efter det får jag reda på att hon träffat andra och i princip haft sex med en annan. Frågade henne vad hon höll på med o tillslut erkänner hon att hon bara gjort allt detta för att få mig att må så dåligt som möjligt, som en slags hämnd för att jag sluta skriva.

Nu när jag blockat henne har hon ringt mig på fyllan och skickat nudes till min kompis och försökt träffa honom. Hon har även, vid träff på stan med en annan polare, visat våra chattar och sagt att jag är arg utan anledning. Typ som att jag är konstig. Hon har också jämfört min och andra killars kuk storlekar öppet framför folk o några bekanta för mig. Vafan ska jag göra??

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..