×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbites framtid

Postat av krippafofan den 14 Maj 2018, 02:21
8 kommentarer · 602 träffar
Hej alla användare samt ledning.

Som medlem sedan 2003 tycker jag fragbite genomgått en hel del reformer som utvecklat forumet till något som fragbites kärnvärden saknar. Nu på senare år har jag verkligen börjat fälla en tår för hur forumet och skribenterna har utvecklats, till att ha varit något så folkkärt bland svettiga gamers där det florerade av troll-trådar som uppskattades till en stor sörja av reklam och rent ut sagt, kvacksalveri.

Kika in på nyhetsarkivet tillexempel, inte en enda kommentar bland oss användare, forumtrådar där vi saknar svar som skapades för flera veckor sedan. En tråd som i genomsnitt har 100 träffar.

Tycker det är tragiskt att ni i ledningsgruppen lyckats sjunka så lågt och ständigt köra en massa sell-outs, "expertsvar från UMO" - är ni fullkomligt galna? Det är inte er strategi för att kunna utveckla forumet och det kommer aldrig bli. Att utveckla sin produkt (fragbite) är naturligt i en verksamhet, men att komma ifrån sina värderingar och kärnvärden leder sällan till något positivt. Kikar ni inte på vad konsumenten söker innan ni gör reformer?

Vore spännande att få ett ärligt och gediget svar hur framtiden ser ut för fragbite från ledningen. Som inbiten ekonom har jag tyvärr inte lyckats hitta mer specifika nyckeltal på hur det ser ut för er, men känslan av att det går bra existerar inte.

Är dock rädd för att ni har gjort så många misstag i era reformer att forumet är helt förstört, för all framtid..


8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..