Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Användare ni saknar?

Postat av Övervakaren den 16 Januari 2015, 23:50
43 kommentarer · 1 303 träffar
Satt och funderade lite över den tid jag hängt i forumet och alla användare man kommit att bekanta sig med. Användare man tycker är roliga, konstiga eller jobbiga. Såna man hatar eller rent av ser upp till. För 10 år sedan, för 5 år sedan eller i nutid.

Vet själv att jag fastnat kring vissa namn, personer som jag alltid tycker skriver bra saker. Som jag nästan alltid håller med, som jag tycker är vettiga eller roliga. Skriver själv nästan ingenting men har följt mycket av forumet.

Två stycken jag saknar väldigt mycket är Bon Iver och m0rti. De hade sin egna stil. Bon Iver skulle alltid vara fin i kanten och tillrättavisa folk och hade alltid koll på musik. m0rti var allt från supertroll till intelligent och hade åsikter om allt. Domarn var också rikigt rolig även om det var längesen, inte så överdrivet som folk säger dock (mest för att låta old school).

Vilka användare har ni tyckt om speciellt mycket genom åren, som ni saknar att läsa kommentarer av?

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar