1
Flytta utomlands, vad bör man tänka på?
Postat av casdf den 12 Maj 2014, 01:18
10 kommentarer · 842 träffar
Om man ska "fly landet" och starta om på nytt i ett annat, hur mycket pengar bör man och vad lär man hitta och ta reda på innan man landar? Planen är att lär känna någon där så man inte blåser alla pengar på hotell den första och andra veckan, sen försöka få en inkomst. Försök att hålla kommentarerna till det jag skrivit ovan och inget annat. Har ingen framtid med familj eller vänner här i Sverige och det senaste året har varit väldigt dystert, jag har runt 70k sparat vilket inte är mycket med tanke på flyg m.m.
Destination är USA och jag blir 18 denna månad, men vill inte höra något prat om det så vad god och håll dig ifrån min ålder och bakgrund om det inte har med utbildning och göra, men någon sådan har jag inte. Är mycket intresserad av är att i framtiden skriva. Har upplevt mycket skit och haft en tyst och dyster uppväxt som jag alltid känt för att skriva av mig om.
Destination är USA och jag blir 18 denna månad, men vill inte höra något prat om det så vad god och håll dig ifrån min ålder och bakgrund om det inte har med utbildning och göra, men någon sådan har jag inte. Är mycket intresserad av är att i framtiden skriva. Har upplevt mycket skit och haft en tyst och dyster uppväxt som jag alltid känt för att skriva av mig om.