Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 Jo polarN har hus där därför det blev just Torravieja, har också hört att det är just lite sådär "festvänligare" därför jag frågade om nån visste något schysst ställe man kunde dra till. Hade vi dragit till napa liksom hade det ju bara varit att gå ut på gatan.
Har hus i Torrevieja, finns skumdisco på ett ställe som heter pacha ligger lite utanför staden precis. När jag brukar vara där under sommar månaderna brukar det vara rätt skönt nere vid strandpromenaden finns många uteserveringar där många skandinaver brukar vara.
Kanske inte bästa stället att välja för att festa, det är ordningsamma familjer som bor där och många svenska köper hus där just därför. Var där förra året och snorklade, riktigt fint! Ha en trevlig resa!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Har ni lånat gratis boende eller varför just till Torrevieja?
#2 Jo polarN har hus där därför det blev just Torravieja, har också hört att det är just lite sådär "festvänligare" därför jag frågade om nån visste något schysst ställe man kunde dra till. Hade vi dragit till napa liksom hade det ju bara varit att gå ut på gatan.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1074235_477353895692411_1585810151_o.jpg