Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En hyllning till fragbite!

Postat av Raoul Duke den 2 Februari 2014, 21:34
109 kommentarer · 1 850 träffar
Vet inte var jag ska börja eller skriva över huvud taget. Men jag satt och pillade lite i datorn och hittade en mapp med prints från fragbite. Fan vilka jävla minnen man har, det har säkert format hela ens personlighet. Här har man växt upp, här har man fått vänner och ovänner för livet. Diskutera av betydelse för fragbite! Legender, bästa trådarna, skönaste och oskönaste användaren, bästa myttaren osv osv!

Jipex - fragbite
http://www.youtube.com/watch?v=yTTecsTrysQ
Kalle_anka feat hestpappan
http://www.youtube.com/watch?v=6VLPMj4-sgo
Vår allas gudomliga rich - 17 år
http://www.youtube.com/watch?v=ObYgubzG1m8

Jag vet att fragbite inte längre är sig likt, men det har fan inte dött än! Därför vill jag tacka aktiva personer som gör fragbite till vad det är.

Antekk - Gammal räv som yrar omkring, får jag ett skin av dig? Sötnos
Cheeba Cheeba - Vår tyngsta stoner, hoppas jag får chansen att dela en spliff med dig en dag.
UniversumKonungen - För dina thaiboxningstrådar som alla irriterar sig på. Vad har du för handskar?
Exiphi - Trevlig gammal räv som vägrar släppa taget om fragbite.
Gyllenestrupen - Största oskulden av oss alla, fixa ett par feta byxor så kommer rätta bruden snart!
Haxpen - Vet att du hänger kvar här, till och med svikit oss och gått över Moderatorernas sida. Var snäll mot mig i framtiden.
Musicismydrug - för att jag hatar dig
FotbollsspelarN - Vi ser upp till dig.
-=HeaT=- - Gillar inte SD. Men vi gillar dig ändå.
Hare Krishna (f.d. Fick en snilleblixt) - För att vara guds sändebud på jorden.

Andra användare som syns och bidrar! Tack till er. Är stensäker på att jag glömt massa folk!
Morti! - Gammal räv.
Jokern HE-HE
GBG-Glenn
GeT_A_BiKe
Tjorven
KorvKungen
Kadaver_
Snest
varmkorv_jocke
SK|Sneezy
jollie d mighty
SWAGBOI1337
Xtend++++ Vår lilla fuskare
DaddyMeander
TerrorTommy

Mvh
Eran Raoul.
Uppdatering skriven 3 Februari 2014, 19:30
En Hall of Fame för riktiga old school legendarer är ju nästan ett måste i tråden, tycker ni inte det?

POCKETESS1 - Hårdaste snubben på fragbite! Fotbollshuligan i firman boys, störst bäst och vackrast och fler fanboys än man kan önska sig.
KonstantinapeL - Aka DomarN^ - Grabben som vet hur man trollar med stil.
Fredde af Kumla - Våran andra thuglifer som satt på kumla.
LulleN - Hade kommentar #1 i säkert tusentals trådar. Var det så det blev populärt att vara först?
Sheriffen - Goa historier hade han kommer jag ihåg. Mytoman?
Swordjjang - Goa historier, glömmer aldrig tråden "fiskeäventyr".
d1ck j0nes - Snubben som tar paint till en helt ny nivå.
Litsor_Skilsor - ???
IQ Fiskmås - ???
dMl - ???
Pabben - ???
Ali_da_cpl_pro - Mytoman??
Azarath08 - Mytoman??

Hjälp mig komma ihåg vad alla personer blev kända för och föreslå folk som är värda en plats!

Mvh Raoul.

Vad tycker du om fragbite?

119 personer har röstat

109 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 109 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..