Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite gjorde fel?

Postat av Moseby den 17 Januari 2014, 13:47
34 kommentarer · 1 162 träffar
Tjenare damer och herrar.

Igår gjorde jag en tråd, som handlade om att jag kunde hjälpa folk som blivit VAC-bannade att kunna föra över sina skins till ett annat konto på ett sätt som är fullt lagligt och inte är något bugg i systemet eller liknande.

Vi diskuterade om det och jag hjälpte ett flertal med personer att göra detta, vissa ansåg det som att hjälpa fuskare medans jag såg det som en god gärning att få tillbaka sina skins om man gjort misstag.

Tråden blev borttagen utan förvarning, jag blev "temporärt bannad" i 6 timmar och fick ett meddelande utav "Fragbite"

"Du har blivit temporärt bannad från Fragbite och dess kommentarssystem. Bannen kommer att vara i 6 timmar.

Mer information om bannen hittar du "här". En komplett lista på alla dina bans finner du under din profil.

Detta är ett automatiskt meddelande, du kan inte svara på det."

När jag trycker på "här" för att se information om min bann, kommer jag till en felgjord sida där jag får ett 404 error och något i stil med "Tjen grabben du har nog kommit fel"

Jag ska då försöka kontakta Fragbite men kan ju då inte PMa dem.

Jag går då in på IRC'n men där får jag inte heller något svar efter 2,5 timmars väntan efter svar.

Jag undrar då, vad är det som händer?
Varför blev tråden borttagen och varför blev jag bannad?
Jag vill ha en förklaring av administratör som bannat mig och en anledning att ta bort min tråd då den inte stridde mot några regler. Ska man jämföra trådar som finns så undrar man ju vad min bröt mot för regler som inte andra trådar gör?

Hoppas på svar här i alla fall för jag antar att moderater och administratörer i alla fall kollar på sin egen hemsida :)

Vänlig hälsning
Moseban

Vem gjorde fel?

94 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..