Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#4 Trollen och @nus är goda vänner, men skinkorna vill inte vara med trollen så de sprutar luft på dem. Trollen flyger iväg av lufttrycket och därifrån kommer lukten.
#5 Lufttrycket skulle ju isf gå i samma riktning som trollen, å ifall de gör de så menar du alltså att trollen delas i miljoner bitar till små partiklar som inte kan ses me ögat utan bara känna doften av och som sprids utav den minsta rörelsen ifrån omgivningen? Så varje gång vi "fiser" så dödar vi alltså troll?
#6 Det vet du genom egna erfarenheter eller? Själv så tycker ja att de vore oppassande å skita på grillen för att få "lite extra spice"... Fast ifall fler än du har grillat med hjälp av sin egna avföring å tipsar om de kanske de inte e så knasigt som de låter :)
#12 Nae, sökte efter Twink guider när ja spelade wow å då kom de upp en massa Gay saker, så googlar aldrig ngt mer efter den upplevelsen..
#13 Har ingen, läser ingen på det programmet jag går :) och i 4-9:an så tas inte det upp så mycket om matsmältningen / gasbildningen (eller om @nus trollen).
#15 Behöver ingen nu, men förut så sökte jag på "wow+twink+guide" å då klicka ja in på nån som ja trodde va bra, så va de massa bög sex :S Google e inte min vän... Fast nu släpper vi detta, ifall du inte kan tillföra ngn fakta till tråden ber ja dej vänligt att sluta ta upp tid och rum i denna tråden :)
#17 Gissar på att det e otroligt små mängder utav kol? Har du ngn siffra på de? E de för att vi förbränner kolen som metan gasen uppstår lr? o: Va mer utav de ja mena att skulle säga, ganska uppenbart att allt vi äter består utav kol för annars hade det varit lite svårt att veta vad apor från 470k års sen åt osv ;>
När maten kommer in i tarmarna sätter tarmbakterier igång att äta av matresterna som du inte har kunnat bryta ner innan. När de arbetar så bildar de bla metangas (sumpgas) och sedan så luktar egentligen bakteriernas "förruttningsprocess".
Orkar inte utveckla mer men du har ju fått reda på varför det luktar iallafall.
#21 Kolföreningar brukar ta ca 2 månader att gå igenom, + ett teoretiskt prov + en redovisning. Gjorde eran klass allt det på en lektion förtjänar alla i din klass nobelpriset. Eller så har du inte börajt högstadiet.
Som #20, allt vi äter (i princip allt, kanske inte om du får för dig att käka stål) består av kol.
#25 om man tänker på svaren du skrivit i den här tråden lär du inte gå nån specialskola. (Nej, det heter inte "special skola" utan "specialskola".) I alla fall inte nån för begåvade ungdomar.
Dessutom fattar jag inte vad du menar, du har läst om kolföreningar men inte om att det vi äter består av kol?
#26 Som sagt, jag vet allt om kolföreningar men visste inte att allt vi åt består utav kol, men så begåvad som jag va så lista ja ut de helt själv som du ser i #18 men fick de bekräftat av dej att de va så de låg till. Nej det e en Special Skola å ingen töntig specialskola. Min skola mina regler...
#27.
Hur kan du veta allt om kolföreningar om du inte vet att cellerna är uppbyggda av kol, att allt vi äter består av kol, att trä består av kol osv.
Dessutom heter det INTE "Special Skola" utan "Specialskola".
"Min skola mina regler..." hahha, driver du eller? Du inte bara går på en "Special Skola", du äger den också, eller hur fan menar du nu. Sluta skäm ut dig mer än vad du gjort.
#29. Ingen tror dig. Sluta. Alla kommer skratta åt dig när det här kommer ut på Bestoffragbite. Du är inte mer än 14 år och du påstår att du äger en "Special Skola"? Med hur många elever, börjar det närma sig 10 000 eller?
En annan sak jag undar över, är det soft att både vara elev och rektor?
#32 Bara så du vet, ingen tycker du är rolig eller nånting. Förstår inte heller hur en invalid 14-åring som inte vet vad mat består av för grundämne och som särskriver "Specialskola" skulle kunna driva en skola utan att den kollapsade lika snabbt som WTC blev bombat av CIA.
#33 Du kan va CIA... Jag finner mej själv rolig, sen hur patetisk tror du inte att du framstår att vara när du verkligen måste sätta en invalid 14 åring på plats på fragbite? :D Jag vet att mat består utav kol, men däremot visste jag inte de, gissar på att du inte blev född med den informationen? Hycklare... Min skola kommer aldrig kollapsa, vi tillåter inte smutsigt folk som dej själv till våran skola som inte har en stabil inkomst :)
Fast gere nu, du förstör min tråd, å när du inte skriver ngt som bidrar med information till tråden ber ja dej vänligen att sluta skriva :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#2 Så vi bryter ner allt vi äter så att de blir kol?
#6 Det vet du genom egna erfarenheter eller? Själv så tycker ja att de vore oppassande å skita på grillen för att få "lite extra spice"... Fast ifall fler än du har grillat med hjälp av sin egna avföring å tipsar om de kanske de inte e så knasigt som de låter :)
Google is your friend!
#0 plocka fram biologiboken.
#13 Har ingen, läser ingen på det programmet jag går :) och i 4-9:an så tas inte det upp så mycket om matsmältningen / gasbildningen (eller om @nus trollen).
Dock väldigt tacksam för alla dessa svar :)
men om du behöver det får ja la hjälpa dig.
http://lmgtfy.com/?q=Twink+gui de+till+wow
(Näst längst upp)
som ja sa, google is your friend.
.....
Det vi äter består av kol...
Orkar inte utveckla mer men du har ju fått reda på varför det luktar iallafall.
"Gissar på att det e otroligt små mängder utav kol?"
Alla organiska ämnen består av olika kolkjedjor och kolföreningar... om du gått på nån biologi skulle du veta det :)
#20 Va inte i skolan den dagen då vi fick lära oss om kol :/
Men nu har ja lyssnat lite på Bob Marley, å har inte fisit nånting den senaste timman :S Kan bob marley ha ngt me pruttning att göra?
Som #20, allt vi äter (i princip allt, kanske inte om du får för dig att käka stål) består av kol.
Dessutom fattar jag inte vad du menar, du har läst om kolföreningar men inte om att det vi äter består av kol?
Hur kan du veta allt om kolföreningar om du inte vet att cellerna är uppbyggda av kol, att allt vi äter består av kol, att trä består av kol osv.
Dessutom heter det INTE "Special Skola" utan "Specialskola".
"Min skola mina regler..." hahha, driver du eller? Du inte bara går på en "Special Skola", du äger den också, eller hur fan menar du nu. Sluta skäm ut dig mer än vad du gjort.
Min Special Skola har ett problem med att du försöker byta namn på skolan genom en forumstråd på Fragbite - Sluta! Japp, jag äger skolan, vadårå?
En annan sak jag undar över, är det soft att både vara elev och rektor?
// Ditt största fan, test1fy.
Du skämmer ut dig själv.
Jodå, fast ibland e de jobbigt att göra ett schema som e rättvist för rektorn å sin favoritelev.
#31 Tack :)
Fast gere nu, du förstör min tråd, å när du inte skriver ngt som bidrar med information till tråden ber ja dej vänligen att sluta skriva :)