Haha, har ni sett att det är full acess till spelarenan mellan 23:00-17:00 Dom förstår inte att detta leder till skolk/osv värdelösa tider? Hoppas dom står till svar för sin handling.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#1 - Ja tyvärr upplevde jag samma sak hehe, lite trist när den blir så prislovad av alla och sen att den suger totalt.
Tack o lov kostade den bara 191 kr så aja, det är inget man säljer vidare, får väl sitta och trycka på den som med så många andra onödiga köp man lyckas göra emellanåt ;)
Jag finner inget fel på min S&S, visst tyckte jag att den var knottrig till en början men nu tycker jag att det känns hur mjukt som helst, du tycker bara att den känns så jäkla knottrig bara för att du är van vid din hederliga helt släta yta.
Det var den ABSOLUT, by far, VÄRSTA musmattan jag testat i helve mitt liv tillsammans med razer db. Jag förstår inte hur folk kan säga "det är den bästa musmattan...".
Jaha? du var besviken? tycker själv det inte är något fel med mattan har haft 2 st SS och qpad det är inte glidet jag tycker om med SS det är att musen läser skit bra på den imo
#7 - Hörru hehe ;). Nej Rdb suger inte anus. Det är en mycket bra mus! thats it hehe.
#8 - "...det är inte glidet jag tycker om med SS det är att musen läser skit bra på den imo"
Om du bara är ute efter att musen ska läsa bra är det väll bara att köpa en bra mus?
Ja menar, har du en bra mus så läser den bra på de felsta musmattorna. Sen om du märkbart kan känna skillnaden på hur musen läser på en Qpad eller mantis kontrll ex det är en annan fråga :).
Sen, tycker du inte att det är äckligt det är så knottrig yta på SS?
Om du nu bara är ute efter att den ska läsa bra kan du lika gärna köra ex en Icemat? Vad har du för mus btw.
du är inte van vid steelpad S&S eftersom du kör Icemat, jag körde qpad i 1år sen köpta jag en S&S och jag tyckte den var ganska oskön, fast efter 4 dagar så det den skön som fan.
Kan vara att du inte är van och razer mössen inte passar så bra tillsammans med S&S.
#10 - Visst är det vanesak självklart, annat vore konstigt.
Grejen är bara att när man går över ifrån Icemat till vad som helst annat dom egentligen inte är icemat blir skilladen grymt stor och nu i detta fallet blev övergången jättestor pga av ytskiktet.
Jag ska självklart försöka testa mattan lite mer för att verkligen checka.
Att musen inte skall passa till mattan vette fasiken, många som använder RdB och säger att den är skön till S&S.
Det finns ytterliggare aspekter som påverkar min inverkan på mattan negativt.
1. Den låter mkt mer, även om det är en småsak sä blir det marginell skillnad jämtemot Icemat, speciellt nu med nya skatez så är icematen helt tyst.
2. SS har liksom inget "flow", men måste dra musen vart man än ska på den, den kommer aldrig upp i samma glid som andra mattor :).
jag har en 3.0a just nu och en mx518 och har även haft en razer db och känner många som använt en razer och S&S tillsammans inget mer fel på det.
Tycker även glidet är perfekt, det jag menade "läser" bra är att jag menade att om man jämför den med func x-raypad som har samma yta så tycker jag att den "läser" mycket skönare = mer precision i mattan, en helt annan sens.
Tycker man inte att det är tillräckligt med glid så har man antagligen fel. Sen så är livslängden enorm på S&S, slits inte ett dugg. Sen så verkar du rätt blåst om du inte gillar din nya musmatta efter 15sek. Klart du fortfarande gillar din matta du haft i 1 år mer än den du just testade i 15 sek? Man måste ju ge det lite tid, några dagar eller så..Sen kan man säga att man inte gillade den.
det e bra du som e så. Kört steelpad s&s i ett år nu, bästa musmattan ever, testat icemat o det suger pung, har även testat qpad och det var ännu värre.
rätt glidez till rätt pad ! , Steelglidez funkar riktigt fint till mig iallafall , vill du inte ha den knottriga ytan äre bara att använda den då du inte ska spela osv ett tag, så nöts den ju.. min är blank och fin i mitten ;)
jag har iallafall glidigt väääldigt bra på denna pad, alltså S&S .. mx510+steelglidez+s&s=aimbot :)
samma som #5, jag hade en razer db, satt och spelade ett tag.. helt ärligt så tyckte jag att mattan var den sämsta jag testat ever, men jag gav den en chans =) Och efter kanske 6 timmars spelande så vande jag mig vid den och då var den sååå skön <3 har kvar det fortfarande ..
#0 Det är endast du och ett fåtal som inte tycker att steelpad S&S är bra. Din åsikt är bara en åsikt i mängden och varför ska du göra en tråd om det som kanske påverkar många av dom som hade tänkt köpa en S&S negativt. Du har suttit och spelat med samma musmatta i 1år, sedan köper du en ny musmatta och förväntar dig att den ska vara exakt som din gamla. Du ger den 15 sekunder och sen skriver en tråd... skrattretande.
Hahahha ni är la gör gulliga ibland ;).
Razer är en framtagen gamers mouse, det är inte 3.0 så ingen predikan här om att musen är kass för den är grymt bra :).
Jag kan fortfarande inte förstå er som använder SS och säger att det är bra glid, DET ÄR INTE BRA GLID PÅ DEN MUSMATTAN.
Den har FÖR mycket friktion oavsett mus eller whatever för att ens ha samma förustättningar som en Icemat eller Qpad, och det är inte bara att jag tycker så, det är fakta.
Jag ska ge den ett försök ett par dagar och se vad som händer men still pojkar och flickor, inse fakta, ni kan inte ha så bra glid ni antyder på den mattan, det GÅR helte enkelt inte att jämföra den med Iemat.
#21- "...klart du inte gillar S&S när du vant dig vid riktiga skit mattor som icemat & qpad
Jag köpte icemat och körde med den i två månader kanske, men hyperglidsen blir ju helt fuckade, gick tillbaka till S&S och pangade hs glatt igen" **- Icemat är mycket bra för alla möss, noll resistant och bra glid samt fruktansvärt bra optikreflektion så du använder det mesta av din mus. Ytterliggare, musmattor handlar inte bara om CS också, det går att göra andra saker på datorn. Det gäller er andra också hahahhahah.
#26 - "tycker inte du det verkar vara lite konstigt att dom flesta eliter använder S&S :)" **- Det va en gång .... , yea right hehe. Nej jag tycker inte det är konstigt, det är bara att de har inte testat the real deal så dom har inget bra att jämföra med ^^.
#15- "Tycker man inte att det är tillräckligt med glid så har man antagligen fel" **- Vad är problemet egentligen, jag ger fakta när jag säger att det INTE ÄR bra glid på den mattan. Om du jämför med vilken annan nollresistant matta kommer du märka att de alla har bättre "glid" än vad SS har. Nu är SS gjord på ett sånt sätt så att det ska vara maximalt med prestanda, doc är inte skillnaden märkbar när man kör med bra möss jämtemot andra musmattaor. Reklam säljer, ex: "Spawn använder Steelpad S&S = o jävlar va skön SS är, shit va grymt det är att lira CS med den" <-- inte någon diss utan bara en heads-up till er yngre :).
Hade det varit samma reklam för Icemat som inte är framtaget som en "cs matta" skulle ni sagt samma sak hahaha.
Vi har alla olika åsikter och det är bra det men ärligt talat så kan jag fortfarande inte förstå när ni säger att SS har så skönt glid... testa dra ballen i grus och sen dra den i andra feminina delar, undrar vad som är skönast "glid" ;).
Hade alla CS spelare dragit ballen i grus hade ni nog också gjor det pojkar hahahahhaha, skämt osido, chiao.
Jag använde mx518 förut till steelpaden och det fungerade hur underbart som helst, sen gick musfan sönder och fick en razer db av en polare. Till en början tyckte man att det var skitäckligt glid men efter att ha spelat ett tag o vant in mig vid musen kan jag inte tänka mig något annat än steelpad ss och razer alternativt mx518
Finns fan inget härligare än en intellimouse 1.1 + hyperglides med en S&S!
Musmattan är hur bra som helst, visst den knottriga ytan tycker man är lite oskönt i början men sen när man vänjer sig, fyfan va bra alltså. Sen läser musen den så jävla bra också.
med min s&s är det skit bra glid. har en 3.0'a till den.
så #0 säger att den inte har nå glid. det beror ju på vilka glides man har. jag har ett par icemat v2, och den åker över mattan som det vore is ;)
Det var konstigt, har lirat S&S med Diamondback Plasma ett tag nu, inga skatez. Jag tror nog att det är en vanesak för dig, inget fel med kombinationen.
#0 håller inte med dig på någon punkt! För det första hatar jag Razer DB, hade den ett tag sen fick jag den såld som tur va. Kör nu med MX510 på en QcK. Men körde på en S&S och jag måste säja att det garanterat är en utav de bästa musmattorna som finns ute, iaf utav de hårda. Du säjer att det inte är något motstånd alls... gillar du det? jag skulle aldrig kunna köra på en musmatta där det glider så mycket. DET SKA VARA ETT KONSTANT MOTSTÅND SOM ÄR LAGOM STORT, det har man lyckats mycket bra med på S&S:en. Dock tycker vi alla olika men tycker det är fel av dej att säja att man inte ska ha S&S till Razere DB.
Körde 5L bytte till S&S etag.. Tyckte den var äcklig men aima bättre :)... Bytte tbx till 5L sen bytte jag tbx till S&S och har nu snart vant mig.... S&S är en bra matta om man vänjer sig...
jag körde först med Rzer exactmat och razer matnis speed mkt bra musmattor sen testade jag S&S ganska äcklig första dagen imo men nu e den skön som fan! mkt bättre än alla musmattor jag har testat.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Tack o lov kostade den bara 191 kr så aja, det är inget man säljer vidare, får väl sitta och trycka på den som med så många andra onödiga köp man lyckas göra emellanåt ;)
Jag gillar inte när folk ska poängtera saker som de får svar av genom den aktuella tråden.
Fakta är ett bra vapen, se till att lära dig använda det =)
Kanske för att razer suger a*us
hehe.. hehehhehehehehehehe
#8 - "...det är inte glidet jag tycker om med SS det är att musen läser skit bra på den imo"
Om du bara är ute efter att musen ska läsa bra är det väll bara att köpa en bra mus?
Ja menar, har du en bra mus så läser den bra på de felsta musmattorna. Sen om du märkbart kan känna skillnaden på hur musen läser på en Qpad eller mantis kontrll ex det är en annan fråga :).
Sen, tycker du inte att det är äckligt det är så knottrig yta på SS?
Om du nu bara är ute efter att den ska läsa bra kan du lika gärna köra ex en Icemat? Vad har du för mus btw.
Kan vara att du inte är van och razer mössen inte passar så bra tillsammans med S&S.
Grejen är bara att när man går över ifrån Icemat till vad som helst annat dom egentligen inte är icemat blir skilladen grymt stor och nu i detta fallet blev övergången jättestor pga av ytskiktet.
Jag ska självklart försöka testa mattan lite mer för att verkligen checka.
Att musen inte skall passa till mattan vette fasiken, många som använder RdB och säger att den är skön till S&S.
Det finns ytterliggare aspekter som påverkar min inverkan på mattan negativt.
1. Den låter mkt mer, även om det är en småsak sä blir det marginell skillnad jämtemot Icemat, speciellt nu med nya skatez så är icematen helt tyst.
2. SS har liksom inget "flow", men måste dra musen vart man än ska på den, den kommer aldrig upp i samma glid som andra mattor :).
=)
Tycker även glidet är perfekt, det jag menade "läser" bra är att jag menade att om man jämför den med func x-raypad som har samma yta så tycker jag att den "läser" mycket skönare = mer precision i mattan, en helt annan sens.
Tycker man inte att det är tillräckligt med glid så har man antagligen fel. Sen så är livslängden enorm på S&S, slits inte ett dugg. Sen så verkar du rätt blåst om du inte gillar din nya musmatta efter 15sek. Klart du fortfarande gillar din matta du haft i 1 år mer än den du just testade i 15 sek? Man måste ju ge det lite tid, några dagar eller så..Sen kan man säga att man inte gillade den.
klart du inte gillar S&S när du vant dig vid riktiga skit mattor som icemat & qpad
Jag köpte icemat och körde med den i två månader kanske, men hyperglidsen blir ju helt fuckade, gick tillbaka till S&S och pangade hs glatt igen
hatar dem äckliga mattorna
Det beror väl på vad man gillar.
jag har iallafall glidigt väääldigt bra på denna pad, alltså S&S .. mx510+steelglidez+s&s=aimbot :)
Razer är en framtagen gamers mouse, det är inte 3.0 så ingen predikan här om att musen är kass för den är grymt bra :).
Jag kan fortfarande inte förstå er som använder SS och säger att det är bra glid, DET ÄR INTE BRA GLID PÅ DEN MUSMATTAN.
Den har FÖR mycket friktion oavsett mus eller whatever för att ens ha samma förustättningar som en Icemat eller Qpad, och det är inte bara att jag tycker så, det är fakta.
Jag ska ge den ett försök ett par dagar och se vad som händer men still pojkar och flickor, inse fakta, ni kan inte ha så bra glid ni antyder på den mattan, det GÅR helte enkelt inte att jämföra den med Iemat.
#21- "...klart du inte gillar S&S när du vant dig vid riktiga skit mattor som icemat & qpad
Jag köpte icemat och körde med den i två månader kanske, men hyperglidsen blir ju helt fuckade, gick tillbaka till S&S och pangade hs glatt igen" **- Icemat är mycket bra för alla möss, noll resistant och bra glid samt fruktansvärt bra optikreflektion så du använder det mesta av din mus. Ytterliggare, musmattor handlar inte bara om CS också, det går att göra andra saker på datorn. Det gäller er andra också hahahhahah.
#26 - "tycker inte du det verkar vara lite konstigt att dom flesta eliter använder S&S :)" **- Det va en gång .... , yea right hehe. Nej jag tycker inte det är konstigt, det är bara att de har inte testat the real deal så dom har inget bra att jämföra med ^^.
#15- "Tycker man inte att det är tillräckligt med glid så har man antagligen fel" **- Vad är problemet egentligen, jag ger fakta när jag säger att det INTE ÄR bra glid på den mattan. Om du jämför med vilken annan nollresistant matta kommer du märka att de alla har bättre "glid" än vad SS har. Nu är SS gjord på ett sånt sätt så att det ska vara maximalt med prestanda, doc är inte skillnaden märkbar när man kör med bra möss jämtemot andra musmattaor. Reklam säljer, ex: "Spawn använder Steelpad S&S = o jävlar va skön SS är, shit va grymt det är att lira CS med den" <-- inte någon diss utan bara en heads-up till er yngre :).
Hade det varit samma reklam för Icemat som inte är framtaget som en "cs matta" skulle ni sagt samma sak hahaha.
Vi har alla olika åsikter och det är bra det men ärligt talat så kan jag fortfarande inte förstå när ni säger att SS har så skönt glid... testa dra ballen i grus och sen dra den i andra feminina delar, undrar vad som är skönast "glid" ;).
Hade alla CS spelare dragit ballen i grus hade ni nog också gjor det pojkar hahahahhaha, skämt osido, chiao.
Musmattan är hur bra som helst, visst den knottriga ytan tycker man är lite oskönt i början men sen när man vänjer sig, fyfan va bra alltså. Sen läser musen den så jävla bra också.
så #0 säger att den inte har nå glid. det beror ju på vilka glides man har. jag har ett par icemat v2, och den åker över mattan som det vore is ;)
<3 nubs!!:DD!!!!:DDDDD!
2. japp den äter skatez
3. det är den bästa musmattan <3