Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Omröstning: fragbite v3

Postat av Låst konto 113000 den 20 December 2013, 18:37
21 kommentarer · 515 träffar
Kära medlemmar!

Välkommen till min till synes sista tråd! Inatt fick jag följande meddelande i inkorgen:

igår 23:38
Hejsan! Ditt användarnamn bryter mot våra regler. Det är inte ok. Vi ber dig därför vänligen att byta inom 24h, för att undvika andra påföljder, så som avstängning m.m.

Mvh,
Mod, Fragbite

(Observera: "m.m." lol.) Låt oss för stunden åsidosätta det skrattretande faktumet att jag blir bannad för att jag har ordet "pung" i mitt användarnamn. Det sista jag skulle vilja göra på det här forumet är en undersökning om något jag verkligen är intresserad av! Finns det ett utbrett missnöje kring den nya versionen eller är jag ensam om att ogilla den starkt?

Det finns en sannolikhet att tråden av okänd anledning kommer att tas bort och till er som hinner se den: kom ihåg det! (När det kommer till hur den här sajten drivs kan inget förvåna mig längre.) Därför borde ni svara snabbt som blixten!!

Peas!

Gillar ni det nya fragbite?

90 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar