På den senaste tiden så har jag börjat störa mig riktigt mycket på bönder som inte kan skriva riktig svenska.
Dessutom så är det BARA bönder jag ser som skriver så här.
Några exempel:
"Haha döö klipp dig ****** så som ja har sletet utma gårn å stått å bundet fast all bröte å letat bröte hemma å uppe hos albins mormor , du sköjjar inte bört de för då smackar ja dasen i panna på dig"
"E han fan inte iårdning? De e ju ja som satt dit den då hänger den inte löst utanvidare.. aja storslägga å spckel barra"
Nej det är inte bara att ta bort de som vän utan det är nära vänner till mig som gillar en massa dynga och det är det som ploppar upp på min feed.
VARFÖR är det bönderna som får lida med att inte kunna skriva riktig svenska?
Håller med dig.
#1 word
Det har de aldrig gjort och kommer heller aldrig att göra, jag kommer inte tillåta det.
De är värre än invandrarna.
Varför är jag WT SD? ;)
Du är värre än invandrare, vilket självhat.
Varför du är WT SD? Det var en bra fråga, morsan kanske tappa dig på bb?
Värre? Det avgör du över internet, tragisk du är.
Att du ens kan döma någon över internet och kalla mig för WT, tycker fan synd om dig.
Att du är så jävla instängd i dig själv att du inte ens vet vad du sysslar med.
Men om jag också skulle döma dig så skulle det inte vara så jävla snällt skrivet om dig men nu är jag inte sån, jag är mognare än vad du är verkar det som.
Nej jag avgjorde det inte via internet, du sa det.
Ja skitsvårt att veta vilken typ du är när du sprider din propaganda och annat skit över hela jävla fragbite. Varför blir blattehatande bönder alltid så ledsna och vägrar stå för det dom tycker när man påpekar det?
Aa jättemogen är du, kallat mig kommunist, hotat mig på pm och kallat mig blatte osv osv.
Jag har ALDRIG kallat dig för kommunist och sen så skrev jag skämt å sido, tja.. Eftersom det var på skoj.
Din läsförståelse är ju inte på topp i alla fall.
Förklara för mig vilken "typ" jag är.
Hur jag beter mig, hur jag är mot andra jag stöter på osv.
En sak får du tänka på, den personen man är över internet är inte densamma som man är när det kommer till verklighet.
Ah ska ringa och mordhota nån sen skickar jag ett sms "skämt åt sido" xDD
Har inte tid att sitta och spå dig just nu, tar det en annan dag.
Precis, tänk på det.
Det jag menade var att jag inte är densamma över internet som i verkligheten, herregud vad din läsförståelse suger.
"Ja skitsvårt att veta vilken typ du är när du sprider din propaganda och annat skit över hela jävla fragbite"
"Har inte tid att sitta och spå dig just nu"
Dat logic.
Först är det skitlätt och nu har du inte tid, om det vore så jävla lätt så hade du kunnat skriva någon ynka rad, tratt.
Tja du kommer från en underklass - medelklass familj, lite smått ful, hatar blattar i smyg men inte offentligt då du känner invandrare som är schyssta.
Kolla ditt ordförråd :Z Klaga inte på andra när du är SÄMST själv
#18 Aahopp, jag skriver inte såhär i alla fall:
"Haha döö klipp dig ****** så som ja har sletet utma gårn å stått å bundet fast all bröte å letat bröte hemma å uppe hos albins mormor , du sköjjar inte bört de för då smackar ja dasen i panna på dig"
Finns ingenting att klaga på min svenska när det kommer till bönder och nej, den är inte sämst :) Har B i svenska.
Det är stor skillnad på att skriva en uppsats och visa vad man kan i skolan än om man skriver över internet. Det vet nog dem flesta.
Fast nu skrev du ju så iallafall.
Nä men jag kan säga att jag verkligen inte är ful så där är du helt fel ute, lever heller inte i någon medelklass familj :)
Du vet att tråden handlar om dig, som är bonde och även luktar elefant? :(
Läs själv vad du skrev. Dom som skriver som bönder kanske har toppbetyg i skolan, som du själv säger det är ju STOR skillnad på vad man skriver i skolan/internet=)
OnT: Allting är relativt. En akademiker ser på dig på samma sätt som du ser på en bonde.
#26 Grejen är att jag träffade en gammal kompis igår som går i samma klass som dessa bönder och de ligger på E- - E i svenska. Knappt godkänt ens.
Eftersom de inte har någon alls förståelse i svenskan. De kan inte stava, de särskriver, använder aldrig styckindelningar och gör mellanrum mellan kolon och punkter.
(Jag är en bonde , men det skiter jag i för jag älskar att mecka med min volvo , och sladda med min bil som jag kallar det.) <—- Ett exempel
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag aldrig nämnde att det inte bara är över internet :) Kan du sluta hata nu är du snäll?
#27 Jodå jag förstår att det inte är något stort problem men det är någonting jag stör mig på.
Då kanske du undrar varför jag ska lägga ner tid och energi på det?
Jo, jag undrar helt enkelt varför det är så. Det är ju alla bönder också.
Gå in på någon äcklig grupp så får du undersöka själv :)
Jag vill bara att Sverige ska bli ett bra samhälle, ingenting annat.
Fan..
#31 De trollar med dig bara.
De som skriver "WT SD" osv. vet inget av värde inom politik och behöver klanka ner på oss som har koll på läget.
Tyvärr så brukar det vara så att eliten får skit :/
Exakt, håller helt och hållet med dig!
#37 Hej då!