Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försäkring Knäskada, hjälp!

Postat av sw0sh den 24 September 2013, 20:11
13 kommentarer · 500 träffar
Hallå där!

För ca. ett och ett halvt - två år sedan då jag var 16 år skadade jag knät under en handbollsmatch. Jag drog Korsbandet, alla ledband gick av och även två större benbitar. En hyfsat lyckad operation, två decimeterlånga skruvar, några sydda ledband samt senor och några månaders gips samt rehab är jag måttligt återställd.

Nu till varför jag gjorde tråden.
Jag har blivit kallad till ortopeden där vi ska utreda allt med försäkringen. Jag har fortfarande ont i knät då jag försöker sitta på knä, då jag gör vissa övningar på gymmet och även om jag sitter stilla länge får jag ilningar under knäskålen...
Jag har problem med hur jag ska uttrycka mig för att faktiskt få lite försäkringspengar för denna skada.
Kan även tillägga att jag har ett ca. 10 centimeter ärr längsmed knät.

Om någon/några här har ett par tips eller erfarenheter av sådant här hade jag varit tacksam om ni kunde dela med er eller ge tips på hur jag ska berätta för ortopeden på ett sätt så jag skulle kunna få en slant i försäkringspengar!

Tack på förhand!

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..