1
ta kritik!
Postat av ms den 18 December 2003, 14:49
31 kommentarer · 211 träffar
jag e ganska irriterad just nu!det va en 2on2 tunnering idag!vi visade starkt intresse från början att vi ville vara med och tog gärna en plats om några lämnar W/O,som jag va 99% säker på skulle hända,som sagt lag började lämna w/o 2st , då frågade jag admin "det e väl bara att vi hoppar in" om 2lag lämnar i en cup med 8st så ska d väl fyllas ut särskillt när man hinner spela en 2on2 mr12 ganska fort,men vi får svaret: "sluta tjata ,annars får ni inte vara med på nått" nehe så vi ska inte få va med i cuper för vi visar ett intresse att er cup ska funka! sen också ska man inte samla alla lag i en kanal lr ha kontakt med dom innan cupen startar så man vet om alla e där??jag tycker att ni agerar amatör mässigt i den där situationen! skärpning!!!! ärligt ni måste kunna ta kritik jag har inte skyllt på nån, ändå tas min tråd bort jag skriver denna för andra gången! såg alltid FB som den bästa sidan e väl det fortfarande men ni måste kunna ta kritik om nån tycker nått i fel, inte kick/ban från kanalen!!!klaner sköter idag inte sitt ansvar!d borde ni veta därför måste man göra nått åt det!en konkurerande sida har juh tex så!!