Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem i skolan.

Postat av jyyyyrgen den 30 Maj 2013, 15:34
25 kommentarer · 330 träffar
Hallå på er!
Till och börja med kan jag säga att jag vill helst undvika tråkigt med tanke på att jag ligger illa till och hoppas att någon har lusten att hjälpa mig, om det är till så mycket besvär så kan ni få någonting för det. Yes det är tröttsamt för er att det kommer upp såna här trådar men behöver allt annat än eran hjälp med det här.

Jag går första året i gymnasiet och valde att gå i Handel, där gick jag i ca 3 månader innan jag bytte till Hotell och turism. Eftersom att jag bytte såpass sent så missade jag en del projekt och även arbeten som skulle ha gjort, så ända sen dess har jag suttit och gjort ungefär 19 olika arbeten, båda små och vissa lite större arbeten.
Jag trodde att jag hade planerat allt men nu när jag fick snackat med min mentor så har jag 3 stora arbeten att göra innan betygen sätts annars sätter de F på dessa kurser.
Kurserna är Svenska 1, Samhällskunskap och Logi.

Samhällskunskapen och Logi är jag näst intill klar med men det är Svenskan som ligger risigt till.
Dessutom så ska jag till sjukhuset nu på måndag och ligga över där i två dagar så det förstör riktigt mycket där också (Ska endast göra undersökningar under alla de två dagarna så har inte tid till att plugga då)

Det jag ska skriva om i Svenskan är Homeros som är en grekisk författare.
Jag har skrivit 1/3 av arbetet.
De punkterna som jag ska få med är:

- Fakta om Homeros
- Fakta om Odyssen och Iliaden (Om böckerna som han har skrivit.
- Fakta om Antiken (vad är speciellt med antiken)
- Vad är typiskt för tiden (Antiken)
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..