1
Fragbite v3 - sneak peek och feedback
Postat av p0ntus den 23 April 2013, 11:53
136 kommentarer · 716 träffar
Vi har under det senaste året jobbat på den nya versionen av Fragbite (v3!). Det har varit en väldigt lång process, men vi börjar äntligen närma oss slutet. Vi la för ett par veckor sedan upp en nyhet, där vi bad om feedback och förslag på funktioner.
Nu har vi kommit så långt att vi känner att vi måste visa upp lite av vad vi byggt. Självklart kommer vi inte visa hela sajten, men jag tänkte visa en del funktioner som gör forumet smartare, snyggare och bättre. Förhoppningsvis kommer ni gilla detta.
Kommentarsystem:
Minns ni alla gånger ni fått hoppa fram och tillbaka i trådar via #4 #1 #10-systemet? Yea.. Det är över nu. Nu klickar du på numret och får upp följande ruta:
Vi har även byggt ett bättre notifikationsystem till forumet, där du får upp vem som svarat dig m.m:
Jag skulle vilja ha lite feedback! Vad tycker ni om upplägget? Kommentera på!
Nu har vi kommit så långt att vi känner att vi måste visa upp lite av vad vi byggt. Självklart kommer vi inte visa hela sajten, men jag tänkte visa en del funktioner som gör forumet smartare, snyggare och bättre. Förhoppningsvis kommer ni gilla detta.
Kommentarsystem:
Minns ni alla gånger ni fått hoppa fram och tillbaka i trådar via #4 #1 #10-systemet? Yea.. Det är över nu. Nu klickar du på numret och får upp följande ruta:
Vi har även byggt ett bättre notifikationsystem till forumet, där du får upp vem som svarat dig m.m:
Jag skulle vilja ha lite feedback! Vad tycker ni om upplägget? Kommentera på!