Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Namn på Podcast

Postat av rich den 6 Februari 2013, 17:16
77 kommentarer · 15 022 träffar
Tjenare alla glada forumanvändare! Jag (rich, skriver typ nyheter här på Fragbite) och min kära vapendragare p0ntus tänkte dra ihop en podcast som vi skall försöka publicera en gång i veckan. Vi har dock ett problem.

Namn har aldrig varit vår starka sida. Vi har ju sedan tidigare en videoblogg vid namn "Kontorsbloggen", vars namn egentligen bara är en mash-up av vår arbetsplats och ordet "videoblogg". Om ni inte är övertygade kan ni ju kolla på p0ntus fantasilösa nickname, och ovanpå det tänkte jag på riktigt döpa min framtida son till Gordon. Nog om det.

Vad vi nu vill ha hjälp med från alla er är ett namn på vår podcast! Tanken är att den skall innehålla allt från snick-snack om scenen till stora esport-händelser, givetvis med gäster lite då och då.

Nu förväntar vi oss att ni slår era fenomenala hatthållare samman och kommer på det mest episka podcast-namnet världen skådat!

OBS! Förslaget [POD]cast blev nekat.
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..