Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gaming vlogs.

Postat av samuelf den 3 Februari 2013, 21:47
6 kommentarer · 295 träffar
Detta kanske inte är rätt kategori men har inte direkt någon aning vilken kategori jag skulle lägga det på så det fick bli denna.

Men anyway. Såhär jag har precis börjat med att vlogga eller vad man ska säga. Och jag känner att bara prata om olika ämnen som min senaste "alla är beroende av internet". Men skulle vilja göra något mer med min YT kanal. Inte bara lägga upp "vloggar" utan både "vloggar" och "Gaming vloggs". Om det är någon som skulle uppskatta det eller tycka det är frågan?. Ni som tror detta är en bra "idé" kan ju fortsätta läsa.

Vilka spela ska man spela/snacka om typ?.

Ska man göra så stamsite och 25benja och göra let's plays?

vet inte vad jag ska göra.

vill göra något lite mer annorlunda typ.

Om det är någon som har någon bra idé så bara kommentera! (Alla omogna/idiotiska kommentarer anmäls).

Kan ju testa med att börja köra happy wheels kanske? kanske lite lame men det är ett spel man göra narr av så.. Sen kan ju tittarna få ett gott skratt med?.

Men nu får ni komma med ideér.

Här får ni min YT kanal också http://www.youtube.com/user/sa muelfroding . Kolla gärna in vloggarna. OBS

Mina första vloggar ligger på ett annan kanal.

Sen är inte vloggarna bra redigerade men håller på att lära mig. Så klaga gärna inte.
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..