Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gamingcommunity. Bara nostalgi?

Postat av PunKarN den 29 Januari 2013, 18:00
27 kommentarer · 244 träffar
Hej hopp gummisnopp!

Jag fundera på om det ens finns något kvar av kulturen som växte kring cs. Den som fragbaite kommer ur. Jag menar hur mångar vet varför man snackar om rebar idag? Är det någon som minns när alla på fragbite fick 30-slaks?

Svaren på de frågorna är nog ja för en del som glider runt med old school-titel osv. Men problemet är att det inte kommer något nytt! Nu är kulturen kring gaming, speciellt kring cs väldigt annorlunda. En stor markör är väl när JOLT FÖRSVANN! Tråkigt tycker jag, andra gillar det väl som det är.

Kan det vara för att många spel har blivit lättare att köra? Var på ett lan nu i höstas där hälften aldrig spelat något annat än LOL. Kan det vara ett problem att man inte måste vara gamer för att gibba?

Så vad tycker ni fragbiters? Är gamingkulturen död? Är förändringen bra? Är det lika kul som för?

Bästa med gamingkultur?

47 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar