Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tror du på spöken, tomten eller gud?

Postat av Exajjer den 21 Januari 2013, 17:10
32 kommentarer · 308 träffar
Hallau fb!

Kanske dom 3 mest populära saker att "tro" på är nog Spöken, Tomten och Gud.

Tror du på något utav det?
(Vissa tror faktiskt på Tomten har jag hört)
Om du inte tror på Spöken eller Gud, vad tror du händer efter livet?

Jag tror faktiskt inte på något utav det.
Om det nu skulle finnas Spöken exempelvis, så skulle jag nog inte vilja ta reda på det. Så skulle aldrig kunna tänka mig gå in i ett spökhus där det spökar.
Jag vill inte ta reda på det eftersom då kommer jag säkert vara rädd hela jävla tiden haha.

Gud är påhitt för mig. Men jag tror nog det finns något där ute som alltid funnits, som började skapa allting. Men inte i den "formen" vi tror, utan någon slags materia som alltid funnits.
Jag tror att efter livet är slut så börjar vi i ett nytt liv utan att ens veta att vi varit i det vi har redan upplevt.
Jag tror inte vi bara kan försvinna helt plötsligt från denna värld utan tror vi kommer tillbaka på något sätt :)
Men detta är ju bara tankar från mig. Jag tror inte på Karma och sånt skit. Utan det som man föds till har inget att göra med förra livet.

Tomten är bara saga, men vem vet. Han kanske finns?

HörZ!

//Exire

Tror du på spöken?

33 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar