Tror du på spöken, tomten eller gud?
Hallau fb!
Kanske dom 3 mest populära saker att "tro" på är nog Spöken, Tomten och Gud.
Tror du på något utav det?
(Vissa tror faktiskt på Tomten har jag hört)
Om du inte tror på Spöken eller Gud, vad tror du händer efter livet?
Jag tror faktiskt inte på något utav det.
Om det nu skulle finnas Spöken exempelvis, så skulle jag nog inte vilja ta reda på det. Så skulle aldrig kunna tänka mig gå in i ett spökhus där det spökar.
Jag vill inte ta reda på det eftersom då kommer jag säkert vara rädd hela jävla tiden haha.
Gud är påhitt för mig. Men jag tror nog det finns något där ute som alltid funnits, som började skapa allting. Men inte i den "formen" vi tror, utan någon slags materia som alltid funnits.
Jag tror att efter livet är slut så börjar vi i ett nytt liv utan att ens veta att vi varit i det vi har redan upplevt.
Jag tror inte vi bara kan försvinna helt plötsligt från denna värld utan tror vi kommer tillbaka på något sätt :)
Men detta är ju bara tankar från mig. Jag tror inte på Karma och sånt skit. Utan det som man föds till har inget att göra med förra livet.
Tomten är bara saga, men vem vet. Han kanske finns?
HörZ!
//Exire
Skrivet med min iPhone
Ohrly?
OnT: Nej, tror inte på sånt skit.
Innan big bang alltså.
Innan något som du ens kommer säga :D
Ja vem vet?
Du vet aldrig om det är Truman Show runt omkring dig.
Du vet inte om jag bara är anställd för att svara på din kommentar just nu.
Du vet inte om andra världskriget bara är påhittad historia eller att det bara finns lite filmklipp som klippts ihop. Du var inte där, du kan inte bevisa.
Man kan bara bevisa om man verkligen tar någon som upplevt det eller annat, men då är det fortfarande chans att han kanske ljuger?
INGEN VET!
ILLUMINATI!
Jazmine Dubois: Then who leaves the money?
Huey: Probably your parents. They have both the cash and the access to your room.
Jazmine Dubois: Why would they lie to me?
Huey: Because the truth hurts, Jazmine. The world is a hard and lonely place and nobody gets anything for free. And you want to know what else? One day, you and everyone you know is gonna die.
[Jazmine cries and runs away]
Ja. Du TROR på vetenskap. :)
OnT: jag tror inte på något av det där. Gud är en låtsasvän för ensamma eller ett litet hopp där allt annat hopp är förlorat.
Skrivet med min Android-mobil
När det gäller Gud så tror jag ungefär lika mycket på tomten som på Gud, mao inte ett smack!
"spöken finns" haha..
gud är bara trams