1
Kära fragbite, lyssna och ta åt er.
Postat av FredrikKarlsson den 20 Januari 2013, 00:00
24 kommentarer · 320 träffar
Medlem sen 2005 och besökare från 2004.
Aktiv dag in och dag ut.
Har varningar så det står härliga till, skulle man räkna ihop allt hade det nog blivit över 500st.
Senaste åren från 2012 har jag nog fått 40 varning och kanske i dom varningarna är det 1 varning som jag kanske förtjänar. .
De flesta av mina överklagningar tog jag med Sonkan direkt, för jag orkade inte vara bannad för ingenting.. Så drog snabbt ett ilsket brev till honom på mirc, och efter en stund var mina varningar borta och han ber alltid om ursäkt att det inträffat.
15/1-13 hände något jag själv blev väldigt chokad över och samtidigt besviken över.
Jag vet att många anmäler mina kommentarer och trådar och hoppas på att moderator hittar någon regel som jag kan bli straffad för..
Ganska fånigt, men aja..
Min första varning detta år efter bara 15 dagar, som sagt blev jag chokad och besviken jag förstod inte riktigt varför.
Varningen säger såhär
"Regelbrott
§16 Reklam för IRC-kanaler, hemsidor eller andra onödigheter är enbart störande och därför förbjudet."
Då blev jag ännu mera besviken..
Varför ska jag bli straffad av denna regel?
Hur kommer det sig att man får länka till youtube, spotify, aftonbladet,expressen, inet, komplett, AVG, YOU NAME IT!!
Borde inte dessa sidor räknas som reklam då eller?
Reklam = Slutmål att tjäna pengar
och det är ju 120% reklam fast man länkar från aftonbladet
precis samma shit fast jag länkar till de bästa och mest populäraste fotboll manager spelet online..
Varför ska jag få varning för det?
Är det inte VÄLDIGT konstigt att man ska få länka till "VISSA" sidor och dom inte ska räknas som reklam?
HUUUUR i helvete ska vi veta vad för sidor vi ska få länka?
Jag förstår om regeln finns där för EGET BRUK exempelvis om man länkar till sin blogg..
Men då borde väl regeln säga
" "Regelbrott
§16 Reklam för IRC-kanaler, hemsidor (Ex, blogg, stream) eller andra onödigheter är enbart störande och därför förbjudet."
men så säger ju inte regeln, utan nu säger regeln att det är förbjudet att göra reklam för ALLA sidor också även aftonbladet, youtube osv...
Så nu är min fråga..
Vad är din åsikt?
Varför tar inte fragbite något seriöst?
Gång på gång försöker jag vara en bra person, skriva seriöst, leva seriöst och hjälpa folk.
Men allt man får tillbaka är varningar och skit?
Vadfan är det för nivå?
Jag överklagade även denna varning och det sluta med att min varning står fast.
Vad säger ni själva?
( JAA WALL OF TEXT!! läs och va glad och lämna en kommentar)
Aktiv dag in och dag ut.
Har varningar så det står härliga till, skulle man räkna ihop allt hade det nog blivit över 500st.
Senaste åren från 2012 har jag nog fått 40 varning och kanske i dom varningarna är det 1 varning som jag kanske förtjänar. .
De flesta av mina överklagningar tog jag med Sonkan direkt, för jag orkade inte vara bannad för ingenting.. Så drog snabbt ett ilsket brev till honom på mirc, och efter en stund var mina varningar borta och han ber alltid om ursäkt att det inträffat.
15/1-13 hände något jag själv blev väldigt chokad över och samtidigt besviken över.
Jag vet att många anmäler mina kommentarer och trådar och hoppas på att moderator hittar någon regel som jag kan bli straffad för..
Ganska fånigt, men aja..
Min första varning detta år efter bara 15 dagar, som sagt blev jag chokad och besviken jag förstod inte riktigt varför.
Varningen säger såhär
"Regelbrott
§16 Reklam för IRC-kanaler, hemsidor eller andra onödigheter är enbart störande och därför förbjudet."
Då blev jag ännu mera besviken..
Varför ska jag bli straffad av denna regel?
Hur kommer det sig att man får länka till youtube, spotify, aftonbladet,expressen, inet, komplett, AVG, YOU NAME IT!!
Borde inte dessa sidor räknas som reklam då eller?
Reklam = Slutmål att tjäna pengar
och det är ju 120% reklam fast man länkar från aftonbladet
precis samma shit fast jag länkar till de bästa och mest populäraste fotboll manager spelet online..
Varför ska jag få varning för det?
Är det inte VÄLDIGT konstigt att man ska få länka till "VISSA" sidor och dom inte ska räknas som reklam?
HUUUUR i helvete ska vi veta vad för sidor vi ska få länka?
Jag förstår om regeln finns där för EGET BRUK exempelvis om man länkar till sin blogg..
Men då borde väl regeln säga
" "Regelbrott
§16 Reklam för IRC-kanaler, hemsidor (Ex, blogg, stream) eller andra onödigheter är enbart störande och därför förbjudet."
men så säger ju inte regeln, utan nu säger regeln att det är förbjudet att göra reklam för ALLA sidor också även aftonbladet, youtube osv...
Så nu är min fråga..
Vad är din åsikt?
Varför tar inte fragbite något seriöst?
Gång på gång försöker jag vara en bra person, skriva seriöst, leva seriöst och hjälpa folk.
Men allt man får tillbaka är varningar och skit?
Vadfan är det för nivå?
Jag överklagade även denna varning och det sluta med att min varning står fast.
Vad säger ni själva?
( JAA WALL OF TEXT!! läs och va glad och lämna en kommentar)
Vad säger du?
40 personer har röstat