Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Speciellt minne med sitt husdjur?

Postat av Exajjer den 9 Januari 2013, 21:45
5 kommentarer · 212 träffar
Hallau fb!

I dagens samhälle har många husdjur, eller i alla fall har vi säkert haft husdjur.

Hur som helst, har du något speciellt minne med ett husdjur som du kommer ihåg? Kan va vilket djur som helst.
Eller om du kanske aldrig ägt något husdjur, har du något minne med andras?

Själv minns jag när jag va mindre (typ runt 10) och vi hade en hund då.
Den brukade åka runt i baksätet där jag brukade sitta.
En dag skulle jag skulle sitta kvar i bilen med hunden medan min pappa var inne och handlade.
Efter ett tag fick hunden syn på ett par andra hundar som var ungefär 40 meter bort från bilen.

Han blev helt hysterisk och ville ut, men problemet var att denna hunden funkade inte speciellt bra med andra hundar.
Jag hade fönstret väldigt lätt öppet..trodde jag!
Denna hunden var en blandras med schäfer så den var rätt stor. Trodde aldrig hunden skulle få plats genom rutan som var lite öppen. Men rätt som det var hoppade den ut och kom jävlari genom det lilla jag hade rullat ner.

Jag fick panik som fan medan jag såg hunden springa bort bland dom andra småhundarna.
Jag visste inte vad jag skulle göra, hade panik. Tanterna som hade hundarna skrek som fan och försökte ta bort sina hundar.
Som tur var så va farsan precis färdig med handlande så han sprang bort och fick bort honom, och tur i oturen så fick vår hund inte tag i någon utav dom små hundarna.

Jävla skäll man fick när man kom hem haha.

HörZ!

//Exire

Vad är bäst av dom här?

5 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar