Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min flickväns mamma

Postat av Vidrig den 25 November 2012, 16:28
34 kommentarer · 4 860 träffar
Tjena fragbitare!

Nu är det såhär att jag har grymt mycket problem, jag har nämligen blivit kär i min flickväns mamma och jag har även fantiserat om henne hela tiden och även tänkt på henne istället för min flickvän när vi har sex osv. Så det har blivit till ett problem.

Men jag fick en del blickar vid matbordet när vi käkade idag och när min flickvän hade fotbollsträning så satt jag som normalt hos henne, kollade tv och åt popcorn. Allt var normalt. Men senare så kommer hon, i sin sexiga blus och sina svittajta jeans! Som man blir man ju helt galen på sånt, iallafall jag.

Så vi pratade och hade allmänt trevligt så bad hon mig att jag skulle hjälpa henne med städning och allt. Men nu var städningen klar, så jag gick och la mig i flickvännens säng för jag var trött. Jag blev chockerad när jag ser henne komma in i rummet och då säger hon dem orden... "Nu är det dags för belöning"

Så hon tog av sig sina kläder och var allmänt stygg och kan lägga pic på mamman för att visa att det är sann historia!

Hinner inte skriva mer nu, men vill ni ha EDIT så fixar jag det!

EDIT; Det här är helt sjukt, jag sprang direkt därifrån för jag är trogen mot min flickvän och hon är det är det bästa som har hänt mig så tänker aldrig svika henne! Men hennes mamma var så snygg och så på, fragbite hur länge klarar jag av detta? För vi är 8/10 gånger hemma hos henne, typ enbart för hon lever flottare och har pool osv. Men kommer jag vara rädd när min flickvän ska träna fotboll igen? Hur ska jag säga till hennes mamma? Jag är väldigt blyg av mig, så jag vågar inte så mycket hehe.

Snart så ska jag iväg till henne igen, eftersom vi båda slutar tidigt! Jag är sjukt nervös och vad ska jag säga till henne? Ska jag berätta allt för min flickvän eller ska jag strunta i de?
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..