Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite = Ett spelforum ELLER???

Postat av Guanabana den 27 Juli 2012, 13:30
36 kommentarer · 1 957 träffar
Förstår fan inte en sak.

Fragbite är väl ett spelforum eller har jag bara uppfattat allt fel?

Hur i helvete kan man sitta och ha en regel som säger att man inte får söka efter folk till spel då?
Tänker på denna -->

§22 Att använda forumet för att söka efter saker som inte ger upphov till någon diskussion är inte tillåtet.

Exempel på saker som man inte bör söka efter i forumet är sponsorer, logotyper, klanmedlemmar, klaner, köpare, säljare och nedladdningslänkar för program eller liknande.

jag förstår självklart att det inte kan komma upp 300 "Söker en till mix" eller dylikt..

Men hur jävla svårt kan det vara att göra _EN_ tråd om det och låta det vara så man har någon att spela med?

Så jävla pissigt så det inte finns av er tycker jag.
Här sitter man med polarn och lirar cs/wow och andra spel ensamma, och gör trådar för att få ihop lite roligt folk att spela med, nä då blir m8 bannad? Får en tankeställare om detta är ett spelforum eller om det är hamsterpaj med alla dessa jävla
" tjejerna på facebook" där folk länkar b-rudar med Bikini osv..

Har rappoterat den tråden hur länge som helst eftersom den bryter mot denna regel.

§28 Personers privatliv ska respekteras. Uppgifter som anses privata får inte lämnas ut publikt.

Exempelvis privata angelägenheter, bilder, filmer eller ljudinspelningar. Att spamma eller uppmana till spam av en persons webbsida eller profilsida (t.ex. Bilddagboken-konto) är strikt förbjudet.

Skulle jag länka i någon annan tråd exempel
haha #5 titta jag hitta visst dig på facebook *BILD*
då skulle jag fått stenhård varning, men när det gäller att länka bilder på halvnakna brudar är det ok? För ni jävla moderatorer är så förbannat kåta och tar inte bort tråden?
Eller hur är det egentligen?
Hur fan kan den tråden ha varit kvar så pass länge :S?
Har ni knappast något bra svar på va...

Men tillbaka till där vi var.

Jag tycker det är pissdåligt att man inte får söka folk till olika spel.

Exempel borde det finnas 1tråd @ wow 1tråd @cs osv..
Där man får söka folk

"World of warcraft - söka folk"
" cs 1.6 - söker folk"

Där man kan skriva en valfri kommentar i tråden exempel i 1.6 tråden "söker spelare till mix, skicka pm"

Eller wow tråden
"Söker folk till instance,raid eller pvp.."

Varför inte lixom? Det är ett SPELFORUM och man ska väl förfan då också få söka spelare till de olika spelen..

GAH!!!!!!!!

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..