Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Somalier gripen på Sergels torg

Postat av andeenn den 14 Juni 2012, 19:42
43 kommentarer · 270 träffar
Tjena!

Idag vid halv fem tiden var jag Sergels Torg, plattan och min färdriktning var mot tunnelbanan. När jag då passerar Burger King ser jag en stor svart "somali" springandes till vänster om mig. Han jagades av någon form av butiksvakt samt två poliser. Genast började jag också springa efter "somalien" och fick sedan syn på 3-4 andra civilpoliser som hade gripit honom strax intill spärrarna. Runt om stod en stor folkmassa som fotade "somalin" och samtidigt som "somalin" fick sitt handfängsel gjorde han ifrån sig märkliga ljud som lät jävligt konstiga.

Diskussionsunderlag: Vad tror ni "somalien" hade gjort sig skyldig till? Mord, rån, våldtäkt eller bara stöld/snatteri? Är det vanligt med arresteringar av "Somalier" eller annat folk vid plattan?

Kan även tillägga att jag tog själv några bilder på den gripna "somalien" som släpades bort av polisen.

EDIT: Folk ville ha PIC:
http://i.imgur.com/T9x1N.jpgz

EDIT2: Anmäld?

Förstår verkligen inte varför tråden blir anmäld, allt jag gör är att diskutera ett aktuellt brott som begicks tidigare idag av vad som tillsyns såg ut att vara en somalie. Den bedömningen gjorde jag, men jag ser fortfarande inte problemet? Diskussionen gäller vilken typ av brott som begicks idag samt om det är vanligt vid plattan.
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..