Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips utifrån eran barndom

Postat av jyyyyrgen den 4 Mars 2012, 03:28
10 kommentarer · 189 träffar
Jag är en 16 årig kille och jag kan inget mer än att säga att det livet jag lever i nu är så meningslöst med tanke på allt tråkigt folk det finns ute. Snackade precis med min bror och hans kompis som är 19-22 om hur jävla roligt de hade i sin barndom vid 14-16 års ålder. Det gick knappt att beskriva hur roligt de hade det men dem gjorde saker som de aldrig kommer glömma bort.

Jag går rakt på sak. Jag vill bli av med alla jag umgås med och träffa lite nytt folk som i sin tur sig kanske är lite roligare och jag behöver någon som har något att säga om sin barndom (menar dem som är 18+ och har fått gå igenom mycket roligt i sin barndom)
För jag känner inte att jag vill slösa bort mina 3 livs viktigaste år på dem jag umgås med idag för det här är 3 år som jag vill minnas och kunna berätta för mina barn och det kommer jag inte kunna om jag kommer fortsätta umgås med dem jag gör det.

Någon som har tips på hur jag kan gå från a till b utan att skit snackas efteråt och sen på vad man kan göra för att få så roligt som möjligt. Min bror har redan berättat lite vad dem gjorde så ni behöver inte försöka vara roliga och klagomål uppskattas ej.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..