Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Forum Förslag

Postat av crucafixion21 den 9 November 2011, 20:44
17 kommentarer · 94 träffar
Tjenare, innan jag skriver så vill jag att ni ska veta hur trött jag är på trådar som personen skriver ex

''Tja :D Länka era playlist och här är min föresten, jag bryr mig igentligen ett minsta dugg om era jag vill bara att ni ska subscriba till min egan!!11111 :D:D xDDD''

Nu jag har en idee fragbites admins borde fundera på att införa!

Vad tycker ni om att där man skriver rubiken till topicen och texten ska läsa av vad som står och se till att man inte kan skapa trådar pga dom antingen innehåller en 3000 tusen tråd av nåt som redan finns.

Och då om denna person försöker göra en tråd som det finns 300 av innan kommer det upp en meddelande: Stop och belägg! Nu använde inte du sökmotorn va? Nej trodde det! Istället för att DU ska göra ännu en meinglös tråd så kan du använda sökmotorn istället och skriva i nån av dom tidigare meningslösa trådarna som redan finns!''

Vad säger ni?

Tror man skulle slippa ännu mer jävla skit med samma trådar!

Sista jag vill tillägga är att jag inte bara är trött på ''subscribe spotify trådar'' utan alla möjliga som finns 3000 trådar av innan!

Och nej! Innan du vill leka rolig så kan jag redan säga att jag trollar inte! Jag är 100% seriöst med detta jag har skrivit!

Ni som säger att det är en dålig ide, förklara gärna varför!
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..