Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nu var det bekräftat! Fragbite går NERÅT

Postat av FredrikKarlsson den 4 September 2011, 19:59
156 kommentarer · 255 träffar
Idag bekräftade jag att fragbite har gått neråt som helvete i rank för mig.

Nu ligger dom faktiskt på botten.

Och ända anledningen för att jag sitter kvar på denna korkade sida är för att dom har betting samt IBLAND intressanta trådar.

Men idag blev min tråd borttagen jag gjorde om "feenix + namn"

tråden var om att alla som spelade på feenix skulle skriva sitt namn i tråden så att vi fragbitare kunde spela tillsammans istället för att sitta och spela ensamma..

Det var drygt 300+ kommentarer med namn från alla olika typer av spelare.

Riktig rolig idé att så många var där och spela, vilket jag inte hade en aning om!

Tråden blev borttagen idag för att den bröt mot reglerna, ändå har jag sätt att tråden har blivit rapporterad minst 2-4gånger.

Men nu tog en vis person på fragbite kontroll och tog bort precis ALLA trådar som hade med "feenix" att göra.

Tråkigt tyckte jag, eftersom det är så jävla konstigt att det kan vara varje helg folk som söker streams till fotboll osv... utan att dom tas bort?

Folk länkar youtube klipp osv..

Men egentligen ska ju det räknas som reklam?

Det dom vill är ju att följa reglerna till 100% och då har jag ju rätt egentligen?

ALLT ska ju stängas ner på fragbite nästan eftersom 70% av allt är olagligt.

Alltid en länk,taskig kommentar osv... i en tråd!

Vad säger ni själva användare?

Hur tycker ni själva har förändrats sista året?

Dåligt, bra?

Efter denna skandal med dMC och sedan nu detta.. det är löjligt!

Vad fan är det som är så jävla olagligt med att skriva ett namn " proffzetmedz"?

Feenix hade tråden i rubrik, sen var det INGET snack om vad "feenix" var i själva tråden utan jag frågade ändas " vad heter ni på feenix" och "vilket av alla wow tycker ni var bäst?"

skrev också att INGET olagligt får snackas i tråden..

Men ändå åker den bort, har inte fått ngn varning ännu!

fast kommer uppdatera denna tråd när jag får den!:)

( kanske blir bannad så jag kommer uppdatera tråden istället för och skriva kommentar)

Hur tycker ni själva har förändrats sista året?

Dåligt, bra?

Själv tycker jag det är blivit PISS, fy fan!

Stavfel osv, ja det är fel =) fast skit i det och skriv en kommentar om vad ni tycker!
http://www.fragbite.se/?thread ID=1042000 ( Skandalen av fragbite )

Vad säger du?

258 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

156 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 156 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..