Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Regel nummer §9

Postat av SK|sneezy den 24 Augusti 2011, 15:48
33 kommentarer · 273 träffar
Hej, vill ha lite diskussion angående regel nr 9 på fragite som lyder:

§9 Onödiga kommentarer (de som inte tillför diskussionen något) får inte förekomma.

Exempelvis när flera användare enbart skriver \\\\"lol\& #92;\\", \\\\"ok\&# 92;\\", \\\\"#1\&# 92;\\", \\\\"word #3\\\\", smilies eller klistrar in vad någon skrivit i en tidigare kommentar. Till detta räknas också hänvisningar till sökmotorer och så kallad \\\\"bumping&# 92;\\\" (t.ex. \\\\"ingen som kan svaret?\\\\").

Jag fick en ban för detta för ett tag sen, som jag tycker är fel. Tråden handlade om en frisyr som trådskaparen hade, första svaret i den tråden handlade då om att han också hade den och tyckte den var snygg. Då skrev jag (Som #1 :)) och detta fick jag ban för.

Hur jävl* hård ska regeln vara egentligen? Får man inte hålla med andra eller svara andra användare på forumet eller vadå? Har hängt här sen 2004, blev nyss old school, och har tänkt att söka som forum-moderator, men då fick jag varningen.

Diskutera fritt kring denna regel! Hur hård ska den vara? Var det rätt att jag fick en 48h ban för att jag höll med en i tråden och sa att jag också hade samma frisyr?

Fick jag en rättvis ban?

77 personer har röstat

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..