Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trådborttagning!

Postat av SHERIFF-_- den 12 Mars 2005, 00:31
19 kommentarer · 275 träffar
Ibland förstår jag inte varför FB tar bort en del trådar.
T.ex för nån sekund sen tog ni bort en tråd om varför serien "Vänner" la av, Och en tråd om värsta sättet att dö på. Jag tyckte absolut inte att det var nåt farligt med dom trådarna. Det kanske är så att det finns en liknande tråd. Men isf var det länge sen som den tråden föll i glömska. Plus att folk redan hade skrivit en massa intressanta kommentarer i don nya trådarna som inte fanns i dom gamla.
Anledningen till att jag skriver det här var att i båda fallen så hade jag skrivit en kommentar som jag tyckte var väldigt intressant, men tråden togs bort innan jag hann skicka den.

Och ibland låter ni en del saker som bryter mot FB:s regler vara kvar.
T.ex några av min egna kommentarer som jag i efterhand såg var humoristiska person angrepp togs aldrig bort.
Jag står för det jag skrev och ångrar inte att jag skrev det.
Jag tyckte att dom personerna förtjänade det eftersom dom var taskiga mot andra.
Men det bryter ju ändå mot FB:s regler.

Och dessutom så tycker jag att ni borde låta folk bråka med varandra, det är ju ett forum och ska skapa debatt. Låt dom som skriver dumma kommentarer göra det så att
alla ser att dom är dumma.

Sen så skulle jag gärna vilja att FB tillåter trådar om invandrar politik.
Jag anser att det ända sättet att förgöra fördomar på är att lära sig mer.
Och ett forum är en perfekt plats att göra det på. Men jag förstår varför FB inte kan tillåta det. Det finns ju många väldigt unga medlemmar här på Fragbite och det är ju såklart svårare att skilja på fakta och åsikt när man är väldigt ung.

Jag vill också påpeka att det här inte är ett angrepp mot Fragbite.
Det här är bara mina åsikter och funderingar.

P.S Hoppas inte att ni tar bort min tråd för att det finns en liknande.
För jag tvivlar på att en annan tråd tar upp precis allt som den här tråden gör.
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..