Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

alla dessa problem

Postat av jyyyyrgen den 27 Juli 2011, 17:06
14 kommentarer · 194 träffar
Måste bara få skriva av mig, ni är inte tvunga att läsa men hoppas på att man kan få hjälp att bli av med skiten..

Jag har sen sjukt längesen tillbaka träffat en tjej som jag blev otroligt kär i o hon lika så. (vad hon sa)

Sov hos henne, träffade henne varje helg osv o vi hade skit roligt tillsammans (vad hon sa)

Har märkt och hört av hennes kompis att varje gång vi har tillbringat tid tillsammans så har man sett i hennes ögon att hon var lycklig med mig..

jämt fått sms som:

Ville ju vara med dig

saknar dig

Du vet inte hur mkt jag gillar dig

Hennes kompis har också sagt till mig på msn att hon jämt snackar om mig osv.

Klart man blir glad för sånt, men nu efteråt vet jag inte ifall något av det stämmer

Sen så kommer vi till den 15 juni när vi slutade skolan så bestämde vi oss för att gå på en "festival"

Men i alla fall när vi väl varit där en stund o då hon alltid velat vara med henne så tappade jag bort henne, orkade inte just då leta efter henne.. Så jag var med några andra sålänge tills jag fick ett sms av henne: Kom hit, jag saknar dig o du måste hjälpa mig

jag började leta efter henne o där ser jag henne sittandes på en bänk med en kille (märkte på henne att hon inte ville ha honom där, det var därför hon ville att jag skulle komma)

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4e3023c2a27d8_IMG_1104.PNG

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4e3023d73eaa0_IMG_1105.PNG

Där har ni lite bilder så ni inte tror jag myttar om allt detta...

Jag gick därifrån o hon såg mig så hon började följa efter till mitten där alla andra var men jag såg det aldrig, det var säkert över 300 andra där och jag stannade för att leta efter min kompis.

Precis då säger hon i typ av: asså fredrik vi gjorde ingenting o jag älskar dig något otroligt

jag: älskar mig? du har aldrig visat det o kommer aldrig göra det heller

hon: men det gör jag, har bara aldrig vetat hur jag ska visa det

jag: aja, jag har ingen aning om vad jag ska tro men som det ser ut nu så orkar jag inte bry mig längre du får mig jämt att må dåligt o du har alltid vetat vad jag känner för dig så om du nu gillar mig och jag dig så vad är det som hindrar dig?

Efter det gav hon mig en kram som hon aldrig gett mig förut o vi strulade..(dummaste jag gjort)

Många som jag kände såg det o det kom ut på en dag så alla som bor där vet om det nu..

Dagen efter skickade hon ett sms o undrade ifall jag ångrade det

jag sa såklart nej, dådå?

hon: jag vet inte, men jag gör det lite (förmodligen för alla visste om det)

Efter det så orkade jag inte bry mig om henne längre, hon fortsatte smsa jag saknar dig

jag: jaså så är det nu, så var det inte innan

hon: men det är så nu, förlåt

jag: tyvärr så känner jag inget just nu, du har ändrat dig för mkt o du har alltid fått mig att må dåligt o alltid behandlat mig som skit

hon: Så du känner inte det minsta för mig längre?

jag: nej inte just nu iaf, o vill inte helst inte det heller

Fick höra av hennes kompis att hon hade snackat om detta med henne o att hon började gråta för detta..

men jag sa som det var till hennes kompis att hon alltid fått mig att må dåligt o hon ändrar sig hela tiden så det är hennes fel, hon hade bara kunnat säga att hon gillade mig om det nu var sant..

Hon märkte att jag inte kände något längre men kan säga nu efteråt gör jag det, det var antagligen bara för att jag mådde skit

Hon har börjat gilla en som höll på med hennes bästa kompis när hon var bortrest och hon märker inte att han skiter fullständigt i henne även om han o hon träffas ganska ofta.. Han har tex ljugit för henne flera gånger att han ska iväg för att träffa andra..

Hoppas att det finns någon här som inte alls är dryg över internet..

Så vad tycker ni jag borde göra?

ska jag ta kontakt med henne igen eller skita i henne för allt hon gjort?

Har något liknande hänt er någon gång?

Kan vara mer tydlig med att med denna låten stämmer 99,9% in på denna händelsen..
http://www.youtube.com/watch?v =lshPSW3z7U4
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..