Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drömfemma

Postat av CaptKirkSparrow den 1 Juli 2011, 19:55
23 kommentarer · 286 träffar
Ok vilka ingår i eran drömfemma inom hockey(inklusive målvakt) från år 2000. Det enda kravet är att som sagt spelaren ska ha spelat minst en säsong under 2000 talet. Lägg gärna till en liten motivering om varför ni valde just dessa spelare. Här är min:

Målvakt: Martin Brodeur. Helt enkelt den bästa målvakten genom tiderna enligt mig.

Backpar: Nicklas Lidström: Behövs egentligen en motivering? Norris trophy vinnare 7 gånger, över 40 år och håller världsklass.

Chris Pronger: Riktigt jobbig spelare att möta i ett slutspel. Stor, stark och väldigt jobbig att möta. Os - guld och ett Stanley cup guld är ju heller inte illa.

Center: Joe Sakic. Jag sätter inte Joe på denna plats enbart för att jag är Colorado fan utan för att han är helt outstanding. 8:e bästa poängplockare genom tiderna och gjorde sin sista säsong för typ 3år sen. Os guld och två stanley cup är han en stor del av till att han vann. En av de bästa centrarna jag har sett genom tiderna helt klart.

Högerforward: Jaromir Jagr. Också en spelare som förtjänar en plats i denna femma. Poängmakare utöver det vanliga. Art Ross Trophy vinnare X5.

Vänsterforward: Brendan Shanahan: På denna position finns det ingen riktig superstjärna enligt mig men Brendan är en sån som förtjänar den enligt mig. har gjort över 600 mål och har vunnit stanley cup.

Detta är drömfemman enligt mig. Vilken är eran?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..