Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FB är största PK-forumet. Värre än Korea

Postat av Kafekop den 22 Juni 2011, 01:48
45 kommentarer · 161 träffar
Hej allesammans,

Satt och tänkte på en sak, Fragbite är ett så jävla politiskt korrekt forum. Kommer någon tråd upp som kritiserar vad som helst, kommer dessa "mini-adolf hitlers" och tar bort trådarna. När en tråd tagits bort finns inget bevis på att den existerat, och inget ord nämns om det.

Ifall du försöker göra en ny tråd, som undrar varför den gamla togs bort, tas den också bort med stor sannolikhet.

Varför är det så?
Jo, efter att ha passivt surfat omkring på fragbite de senaste åren, har jag märkt hur detta forum har stått still i tid.

Det är därför jag längre inte är aktiv, eller läser trådarna som skrivs, utan vill bara få min åsikt hörd med denna tråd.

Det är så jävla löjligt att moderatorerna, eller de så kallade "fragbitepoliserna", vill eller försöker skydda de 12-åriga barnen från världens faror såsom droger, alkohol och annat som tillhör "vuxenvärlden".

Jag skulle gärna se ett svar i denna tråd där ni förklarar varför ni är ett så jävla pk-forum. Visst finns det anledningar att inte släppa tyglarna helt, då grovt illegala saker (läs: t.ex barnporr) inte hör hemma någonstans på internet. Men att ni censurerar helt vanliga diskussioner om t.ex droger eller annat "accepterat" material är helt jävla otroligt.

Inga rättsliga påföljder kan ske, ifall det inte ges konkreta bevis/länkar till något brott som kan ge fängelse, så VARFÖR får inte ens dessa diskussioner ske?

Snart tar ni väl bort alla trådar, säkert denna med, som kritiserar ert högt prisade forum. Skulle sannerligen inte förvåna mig.

Farväl Fragbite, jag kommer inte sakna er och era 12-åringar.

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..