Hej Fragbite!
Blev sjukt sugen på lite spännande och läsvärd läsning. Kommer ihåg en historia eller myt. Det återstå att se om det är sanning eller myt.
I alla fall så utspelar sig berättelsen om ens pappa som nyligen har dött. Pappan lämnar efter sig ledtrådar och då åker sonen ut till sin familjs sommarstuga, det visar sig att han måste åka ut dit. Väl i sommarstugan så följer sonen efter sin fars förskrivna ledtrådar och ungefär som en liknande "skattjakt". Sonen ska alltså få reda på sin fars hemlighet/hemligheter.
Vet för övrigt inte riktigt vad för ledtrådar/hemligheter han vill ge ut. Det återstår att se!
Okej om det behövs mer beskrivning så kan jag försöka skriva av mig lite mer.
Vill i alla fall ha hjälp. Det är som sagt sjukt svårt att hitta denna tråd. Kan ha skapats någon gång -08 eller tidigare som sagt.
Tack på förhand!
Hemstad i nacken
ditt namn på underarmen
stjärntecken på handleden,nyckelbenet eller på hälen....
"min fars äger en fiskvagn, ska vi knu**a?"... på ryggen" (funkar bra på stranden sen i sommar)
(detta är väl klassiska men fina tattos) sen får du väl använda lite fantasi =)
du hittar säkert något, skriv gärna tbx till mig vad det blev tills slut =)
kolla in drakar vad de betyder, koifiskar och dess betydelse samt tigrar o pandor. Väldigt coola gaddningar imo. En tattuering du förmodligen inte kommer att ångra de närmaste 20-30 åren jämfört med en tribal eller favoritlagets logga som kan vara roligt första året. Lycka till. Har själv 3 st koi fiskar på min högra bröstkorg, 1 fisk för varje dotter =).
- avboka tiden idiot.
Men detta är ju bara vad jag tycker, många tycker ju tvärtemot.
Låter bright.
sluta whina om att man inte ska beställa tid innan