×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
27

Fragbite har blivit nåt såpass dåligt sedan n24.

Postat av pheting den 29 Juli 2015, 05:29
32 kommentarer · 1 522 träffar
Nu är det fan dags. Fragbite brukade vara den absolut bästa nyhetssidan för esport i VÄRLDEN. Tiofalt bättre än HLTV.org som just nu är nummer ett.

Vad beror detta på? Jo, att Fragbite har blivit uppköpt av Nyheter24 och alldeles för slappa. När det händer grejer, hur svårt kan det vara att förutspå och sätta in lite extra gubbar att skriva om nyheterna EXAKT när det händer och inte ett par dagar efter att det har hänt. Jag skäms över att per automatik öppna Fragbite som första sidan när jag startar datorn, t.om för Facebook.

Så när folk driver Fragbite ideellt och tjänar noll och ingenting på det är människor hängivna och snabbast i världen på att dela nyheter. När folk har fast, bra lön och jobbar för Fragbite, då blir helt plötsligt människor slappare än Sasha Grey.

Jag vill gärna veta varför det är såhär. Har ni synpunkter? Finns det någon från den gamla skolan kvar här på fb? =)
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..