Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Bad Company 2 var ett skitspel. Dock är Battlefield 3 det ändå. Har en jävla massa negativa sidor dock spelar jag det ändå :) Troligtvis blir Battlefield 2 stort igen, spelar ca 130k fortfarande och det bara ökar då man inser att BF3 är ett skitspel.
Kostar endast 219kr på GAME där dom har julrea + att det är download så du får CD keyn i mailen och kan bara ladda ner spelet direkt. Helt klart värt det, spelet är roligt dock kan man bli noobtubad ofta men men
Tröttnade väldigt fort på BF3 faktiskt, har inte orkat spela något Back to Karkand. Eller jo 2 maps av Wake Island.. inte alls lika rolig som den var i BF1942. Det är samma hela tiden faktiskt blir enforming, spring och ta flaggan där, ok nu spring till nästa flagga. :(
Jag tyckte spelet var fruktansvärt tråkigt i början eftersom jag är van vid spel som är fast paced, så det var svårt att lugna ner sitt aggressiva spel och anpassa sig lite efter hur spelet faktiskt är tänkte och spela, lära sig banorna osv.
Efter några patch release och några timmar spelande började spelet för mig helt vända. Det blev vansinnigt kul, man mer eller mindre va en beast på banan och vann alla dueller som man kom in i.
Buggarna som var ifrån release var borta, några välkända är att spelet dog hela tiden, etc.
Självklart finns det fysiska buggar i spelmotorn som tex när man krockar in i andra fordon. Det är hemskt efterblivet och jag undrar varför de inte fixat det.
Sen så är det extremt dålig respons tid på ALLA servrar. Nätkoden känns som den är bakom med en hel 1sekund vilket är fruktansvärt långtid när de kommer till ett FPS spel.
Så var beredd att dö av "golden bullets" eller vad de nu kallas.( På din skärm så visar det att du är utan räkhåll för motståndaren, fast för motståndaren visas du fortfarande så han kan döda dig FAST du är bakom väggen.)
Mina betyg av spelet just nu är 6/10.
+ Grafik
+ Spelkänslan
- Hemsidan
- Välkända buggar.
- Solen
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
men helt klart värt ändå
Skrivet med min Android-mobil
Ja, grafiken maxar jag utan problem, FPS-dropp någon enstaka gång men inget "farligt".
Spelade nämnligen Bc2 mycket så är lite sugen på BF3, men har inte en ekonomi av överklass så varenda hundring som är "waste" är så klart negativt!
ok
BF3 flyter bättre än vad BC2 gjorde för mig, kör med låga inställningar men det ser ju bra ut ändå.
Inget FPS är värt att lira på konsol imo.
Skrivet med min iPhone
#13 Det är otroligt mycket bättre till PC.
Efter några patch release och några timmar spelande började spelet för mig helt vända. Det blev vansinnigt kul, man mer eller mindre va en beast på banan och vann alla dueller som man kom in i.
Buggarna som var ifrån release var borta, några välkända är att spelet dog hela tiden, etc.
Självklart finns det fysiska buggar i spelmotorn som tex när man krockar in i andra fordon. Det är hemskt efterblivet och jag undrar varför de inte fixat det.
Sen så är det extremt dålig respons tid på ALLA servrar. Nätkoden känns som den är bakom med en hel 1sekund vilket är fruktansvärt långtid när de kommer till ett FPS spel.
Så var beredd att dö av "golden bullets" eller vad de nu kallas.( På din skärm så visar det att du är utan räkhåll för motståndaren, fast för motståndaren visas du fortfarande så han kan döda dig FAST du är bakom väggen.)
Mina betyg av spelet just nu är 6/10.
+ Grafik
+ Spelkänslan
- Hemsidan
- Välkända buggar.
- Solen
Inte tittat efter stavfel osv.
FETT VÄRT HEHehheEHEH