Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
12

Fragbite, mutefunktion?

Postat av Schopenhauer den 29 November 2014, 04:38
29 kommentarer · 964 träffar
Varför inte införa en mutefunktion? Jag trivs på vissa sektioner av fragbite. Tyvärr vandaliseras fragbite av folk som diskuterbart, inte bör vara värdiga att sprida sin fjortispropaganda eller dylika förkastliga nedvärderingar. Om ni ger mig möjligheten att dölja deras idioti och deras kontinuerliga kränkningar mot forumets intelligensnivå och människor i allmänhet, hade jag till och med kunnat tänka mig att donera en slant som tack!
Det slår mig i skrivandes stund att jag kanske missat att funktionen redan finns? Gör den?

Diskutera; Anser ni också att folk som jyyyrgen, gyllenestrupen eller kanske Jokern He-hes frånvaro hade varit glädjande?
Uppdatering skriven 29 November 2014, 19:18
Det finns uppenbarligen folk som är både för och emot. Lås tråden, jag är nöjd med vad jag har åstadkommit här. Hoppas redaktionen tar upp det på nästa konferensmöte. Väljer redaktionen att ge avslag mot rådande motion vill jag gärna höra motivationen. TACK!:))))
Föregående tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..