Hearthstone till Fragbite
Jag har inte sett en enda tråd/nyhet om Hearthstone här på Fragbite, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Har inte Hearthstone nått den svenska e-sport-scenen än?
Hearthstone är ett f2p kortspel utvecklat av Blizzard som officiellt släpptes mars 2014. Idag har Hearthstone över 10 miljoner registrerade konton och man har även expanderat till iPad.
Hearthstone-turneringar anordnas världen över, senast på Dreamhack Bukarest där prispotten låg på hela $10,000.
Så hur kommer det sig att det är så tyst om Hearthstone här i Sverige? Och Fragbite, varför skriver ni inte nyheter om Hearthstone?
Svara gärna på undersökningen nedan. 'Ja' om du spelar Hearthstone, 'Nej' om du har testat det men det var inget för dig och 'Vad är Hearthstone för något?' om du inte ens har hört talas om det.
Tack.
OnT: låter helt okej
så på de där 36 sekunderna så har jag testat 5 olika "grunder"
Och jag syftar på om det är nåt av ljuden (baserna) som låter tillräckligt bra att fortsätta på.
litet skit jag arbetat med ^^
Sen tycker jag Excision basen från Massive är lite överanvänd.
Lycka till! :)
#8 Lär dig sounddesign ;p.
Dina " presets " finns redan i de flesta soundbanks, inget " speciellt " så att säga ;p
jaha ok, gjorde ljuden från grunden, men blev kanske lika nåt du har hört tidigare :P