Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flera alternativ till fragbite? (Förslag)

Postat av FredrikKarlsson den 28 April 2014, 15:51
7 kommentarer · 435 träffar
Hej!
Medans jag blev oschyst behandlad i en tråd och var tvungen och försvara mig åkte jag dessvärre på en ban i nån dag, men det gör ingenting för killen som anmälde mina kommentarer fick en längre ban själv så jag tänkte mera för mig själv om han tyckte det var värt mödan, haha..(ROFL)

TILL SAKEN OCH TILL TRÅDEN.
Jag hade inget och göra, så jag tänkte vad man kunde förbättra lite på fragbite..
Det är faktiskt några saker när man ska kommentera som jag verkligen stör mig på..
Och jag antar inte jag är ensam om detta???
Titta bilden och läs sedan vidare! :)
http://i.imgur.com/pi6abLy.png

..
Ja, asså tänk om nån person skriver en sjukt bra kommentar förtjänar han inte att få en gillaträff då på sin kommentar?
Och för att göra en kul grej, varför inte göra som profilträffar/kommentarer att ha en flik där som heter "gillningar" antal likes man fått på alla sina kommentarer.. Det är ju något man får eftersom man har gjort en god gärning. ( man kan ej gilla sina egna kommentarer)

Sen undrar jag vart "snabbsvar" finns? Om jag vill kommentera en kommentar snabbt till en annan användare måste man nu bläddra ner och ha sig, varför inte ha en snabb så man snabbt kommer till kommentars fältet och kan börja skriva en kommentar inc att den kommentar man svara på automatiskt blir exempel "#10"

och hur många har inte viljat skriva till flera personer men inte kommit ihåg deras "#" och är tvungna att scrolla upp igen och leta reda på kommentaren för att sedan behöva svara honom?
Skulle vara mycket lättare om man kunde klicka på en knapp som automatiskt skrev "#NR" vid varje citerat inlägg...

Vad tycker ni själva? eller räcker det med ett alternativ? "Kommentera?"

Din "idé" verkar...

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..