Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Varför får man inte diskutera en legalisering av cannabis?

Postat av kallemedpacket den 6 Februari 2014, 23:29
55 kommentarer · 1 352 träffar
Hej!

La nyss märke till att tråden om cannabis debatten på SVT nyss blev borttagen. Hur kommer det sig?

Jag förstår att ni har en regel som säger att det är förbjudet att diskutera droger av alla olika slag, men är det inte jävligt löjligt?

Jag hade förstått er om det hade gällt brukandet av drogen, men i detta fallet så gällde det enbart hurvida man bör legalisera cannabis eller inte.

Det finns uppenbarligen rätt många personer som bryr sig om frågan då alla trådar som kommer upp om ämnet får en väldig massa kommentarer innan de tar bort. Det hade säkert kunnat bli jävligt bra diskussioner angående ämnet ifall ni lät trådarna ligga kvar.

Vad sägs om att bygga om reglerna lite? Ni kan t.ex. då välja att ha det tillåtet att diskutera droger sålänge det inte diskuteras brukande och personliga erfarenheter. Majoriteten av folket på fragbite är ändå i åldern där sådana här ämnen är lämpliga. (Jag är införstådd med att medelåldern ligger runt 15-16, men det är en ålder då man oftast fått intresse för sådana här frågor.)

Ska Fragbite tillåta diskussioner gällande cannabis?

138 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..