Kan tips om 50% rea som hemmakväll kör just nu. Alla fysiska butiker har det, men vetti tusan om deras internet butik kör det också (kommer inte in på deras hemsida, antar att den är överbelastad).
Fick med mig tre samlingsboxar hem ifrån den lokala butiken.
Lord of the rings Bluray Extended Edition - 15 discar 250kr
BBC Ultimate world war 2 Collection - 26 discar 150kr
Sopranos complete series - 350kr
Sjukt nöjd!
Hittade ni något bra köp?
GL
"Remember this: "Be it a rock or a grain of sand, in water they sink as the same.""
Najs profilbild du har
Annars tack så mycket för tipset, Nu kan jag ta mig ner till centrum och faktist stödja hollywood :)
Sitter på min surfplatta atm., kommer inte åt redigeringsknappen av någon anledning :/
Det tycker jag att du ska göra! Boxar med massor utav extramaterial är inte helt fel att ha i hyllorna. Stödj dock indie-filmer istället för Hollywood :] Många Hollywood-rullar får ju tillbaks sin budget bara ifrån biovisningar.
Skall gå ner till hemmakväll senare, kan ju finnas något att ha!
Nu kanske inte hemmakväll är bästa stället att köpa bra film på, men ändå. Svårt att veta om ni bara försöker vara roliga också.
(Jag supportar förövrigt inte att man laddar ner media illegalt, då man bör sponsra skaparna. Oavsett om pengarna går till ett företag som omsätter en jävla massa miljarder per år.)
Det jag köpte:
Horrible Bosses
21
Man on a Ledge
Oliver Stone
Nyckeln till frihet- med extramaterial
The godfather-Alla
Gick på 200 kr totalt så tyckte det var ganska värt.
Ville ha Lord of the rings och Harry Potter boxar men hittade inga...
det mesta var utplockat :(
tack för tipset fragbitebroder!