Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mer fotboll till BETTING systemet?

Postat av FredrikKarlsson den 2 November 2013, 11:00
4 kommentarer · 338 träffar
Eftersom man inte kan göra poll ännu så får kan jag inte göra något åt det tyvärr! :( Skriv en kommentar

Eftersom dom har delat upp betting systemet nu så gör det ju inte något för alla CS/DOTA/SC älskare att andra sporter dyker upp lite då och då.. Eftersom det är i ett eget typ av "Bet system".

Nu undrar jag..
Hur skulle ni tycka om fler fotbollsmatcher dök upp här på fragbite?
Lite franska matcher, allsvenska matcher och kanske toppmöten i superettan samt självklart PL, la liga, serie A och BL?

Är det något ni skulle tycka om eller skulle det bara vara störande?
Jag själv är inte något för sc/dota/cs betting utan tycker mera om att betta på hockey/fotbollsmatcher..
Nu när nya siten kom tycker jag även man ska utöka betting systemet till ännu bredare sortiment.
Självklart ska vi inte dra in "tennis,bandy" eller något sådant eftersom det är för låg popularitet i det. Utan nu snackar vi om _fotboll_

Tänk på att skulle många tycka om idén tror jag absolut fragbite skulle kunna fixa detta.
Skriv en kommentar och tyck till!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..