Postat av Wub den 29 Augusti 2013, 19:14 6 kommentarer · 113 träffar
Jag tycker att forumtitlar borde ha olika färger, speciellt Admin eftersom det kan vara bra att deras inlägg blir uppmärksammade av samtliga användare som läser tråden. Övriga titlar är inte lika viktiga, men det kanske vore en kul grej?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
"Övriga titlar är inte lika viktiga"
Om du menar i Forums trådar känns det rätt dumt sagt, beror ju på innehållet i kommentarerna.
Bara för en "Admin" skriver så är det inte mer viktigt än någon annans inlägg, det beror ju på vad personen behöver hjälp med eller vad som skrivs i kommentaren.
#2: Det var just därför jag skrev att det KAN vara bra, har aldrig sagt att admins kommentarer är viktigare än andras. Varför citerar du den texten förresten?
#4: För det första så var det titlar det handlade om, inte namn, så fram med dina glasögon. Sedan så har jag aldrig sagt att någons kommentarer är viktigare än andras, utan läser man så står det att det KAN vara bra att vissa av admins kommentarer uppmärksammas.
Jag tycker att man borde ta bort "Vanlig användare", helt ointressant.
Att byta färg på admin, mod osv. kan vara en bra idé. Dock tycker jag att Old school titeln och Hall of fame borde ha kvar den gråa färgen, då inläggen troligtvis inte är viktigare än "vanliga".
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Om du menar i Forums trådar känns det rätt dumt sagt, beror ju på innehållet i kommentarerna.
Bara för en "Admin" skriver så är det inte mer viktigt än någon annans inlägg, det beror ju på vad personen behöver hjälp med eller vad som skrivs i kommentaren.
#2: Det var just därför jag skrev att det KAN vara bra, har aldrig sagt att admins kommentarer är viktigare än andras. Varför citerar du den texten förresten?
#3: Varför inte?
#4: För det första så var det titlar det handlade om, inte namn, så fram med dina glasögon. Sedan så har jag aldrig sagt att någons kommentarer är viktigare än andras, utan läser man så står det att det KAN vara bra att vissa av admins kommentarer uppmärksammas.
Att byta färg på admin, mod osv. kan vara en bra idé. Dock tycker jag att Old school titeln och Hall of fame borde ha kvar den gråa färgen, då inläggen troligtvis inte är viktigare än "vanliga".