Som alla hippa företag, artister och organisationer numera gör man uttalandet via Facebook, där man på franska förklarar att ESWC numera kör Peugeot. En sponsor som inte hör till samma bransch är långt ifrån unikt, men ändå ovanligt i dagsläget. Tidigare har bl.a. de amerikanska ligorna CGS och MLG knutit Mountain Dew respektive Dr Pepper och Old Spice. Några detaljer kring samarbetet har inte offentliggjorts, men det franska lejonet lär göra den blå-vit-röda logotypen sällskap inom kort.
För några timmar sedan meddelande turneringsarrangören att en ny webbsida är på väg upp, med mål att lanseras den första februari. Saker sker onekligen bakom kulisserna, och efter månadsskiftet avslöjas förmodligen fler detaljer.
För några timmar sedan meddelande turneringsarrangören att en ny webbsida är på väg upp, med mål att lanseras den första februari. Saker sker onekligen bakom kulisserna, och efter månadsskiftet avslöjas förmodligen fler detaljer.