×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
5

Jag är kär i min syster [Del 5]

Postat av Ilys den 25 Mars 2015, 11:04
37 kommentarer · 4 507 träffar
Del 1: http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovriga-tradar/thread/791317/jag-ar-kar-i-min-syster

Del 2: http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovriga-tradar/thread/848189/jag-ar-kar-i-min-syster-del-2

Del 3: http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovriga-tradar/thread/999240/jag-ar-kar-i-min-syster-del-3

Del 4: http://fragbite.se/forum/ovrigt/ovriga-tradar/thread/1084068/jag-ar-kar-i-min-syster-del-4


Del 1 är tyvärr helt förstörd av någon anledning. Fragbite förstörde allt när dem höll på att ta bort mina trådar och sedan gav mig tillbaka dem osv.


Det är sant. Jag är tillbaka! Efter ett par intensiva år av både det ena och det andra så har jag en hel jävla del att berätta för er, men jag tar lite i taget.

I slutet av del 4 så kanske ni minns att jag såg min syster på Skansen som jag besökte tillsammans med Matilda. Jag slog ner och mordhotade syrrans "kille" för att få henne ensam. Matilda sprang sin väg och jag stalkade syrran till hennes nya bostad. Låt mig fortsätta därifrån....


Jag tog upp ett gammalt kvitto ur plånboken och hittade en gammal bläckpenna på backen. Jag skrev ned adressen till syrrans nya bostad och gick sedan därifrån med hundra tankar i huvudet. Tänk om hon får reda på att det var jag som slog ner hennes kille? Inte för att hon känner igen mig idag men det försvårar mina möjligheter att få visa henne närhet och värme igen. Hon har förmodligen fördömt mig för resten av mitt liv, men det var en chans jag faktiskt fick ta. Kunde inte se henne med någon annan, inte efter det vi gått igenom.

Tillbaka på hotellet så tog jag upp telefonen, gick in i 'kontakter' och scrollade ner till M. Där såg jag hennes namn. Matilda. Jag tog ett snabbt med väl bestämt beslut att radera henne från listan. Från och med nu skulle jag skita totalt i henne och bara fokusera på Marie. Kan tyckas verka väldigt underligt men det är det fan inte. Utan Marie kan jag lika gärna gå och dö. När jag tänker på en framtid utan henne så är jag helt ensam..ett stort svart jävla hål i ett universum som ingen vill leva i.

Jag skulle göra allt som stod i min makt för att få tillbaka syrran på den ruta vi en gång befann oss på.

Thrill of the hunt...

Skriver mer senare.
Uppdatering skriven 26 Mars 2015, 10:09
Vid detta ögonblicket så hade jag ingen direkt genomförbar plan på hur jag ska närma mig min syster. Taktiken var först att jag skulle ta reda på vem den där pojkvännen var, som jag slog ner, och låtsas vara honom. Bestämma träff med syrran och på så sätt komma henne väldigt nära, lätt och smidigt. Problemet var bara att jag har ingen jävla aning om vem den där snubben var. Försökte ta reda på det genom facebook men jag är inte vän med min syster och hon har så mycket sekretess så kan inte se ett jävla skit. Skulle man göra ett nytt "fake" konto och lägga till Marie? Kanske skulle kunna fungera.

Sagt och gjort. Det tog ett par dagar medans jag väntade på att Marie skulle acceptera min vänförfrågan. Under dessa dagar gjorde jag ingenting förutom att kolla tv och spela mobilspel. Kändes som en evighet när man bara låg där och ville att telefonen skulle plinga till.

Syrrans facebook visade sig vara en guldgruva, både när det kommer till vart hon brukar hänga nu för tiden, vilka hon umgås med och framför allt - vem den där snubben var! Han heter tydligen Mark och är från England. Säkert någon dude hon låg med när hon pluggade där. Nåja, det verkade faktiskt som att dem hade gjort slut på riktigt då jag noterade en livshändelse på syrrans sida - ett förhållande med Mark *******. Men vid detta tillfälle hade hon tagit bort sin civilstatus.

Jag funderade på om jag skulle skriva ett meddelande, men det kanske är för "på"? Tror inte Marie skulle gå på det. Hon är rätt så försiktig av sig när det kommer till nya människor. Men å andra sidan så har hon förändrats som fan så hon kan väl lika gärna vara en ny person på den fronten också. Jag provar, tänkte jag.

"Hej Marie! Kunde inte undgå att lägga till dig som vän här på facebook när jag såg ditt namn bland mina bekantas bilder och statusar! Verkar som att vi har väldigt många vänner gemensamt men jag har aldrig stött på dig på riktigt, tror jag?"

När meddelandet var skickat kom jag på att jag har ju för fan bara 1 enda vän på mitt fake-konto, och det är Marie. Hahaha, hon kommer definitivt förstå att något fuffens är i görningen.

Vi får se vad som händer!
Uppdatering skriven 28 Mars 2015, 20:10
Syrran hade läst meddelandet men svarade inte. Jag funderade på att dra iväg ett till meddelande men det skulle bara verka ännu mer konstigt än vad detta redan var.
Började fundera på att skita i allt. Släppa henne och flytta till outforskade marker. Jag är trots allt en man som har legat med sin syster, är kär i sin syster, blivit dömd och rymt. Rest runt i världen jagandes av poliser. Vad är detta för liv egentligen? När jag tänker på det såhär så blir jag otroligt nervös och mår väldigt dåligt. Jag inser att det ända ljuset i den becksvarta tunneln har varit just min syster, men eftersom det är näst intill omöjligt att få en normal framtid så började jag nu tappa greppet.

Är detta slutet? Ibland kan jag inte se någon annan lösning än att ta mitt liv. Vad fan ska jag annars göra? Pengarna började ta slut och jag led av en enorm idétorka.

När jag var som djupast i mina tankar om att fortsätta resans gång som en ande istället för en levande människa så plingade det till i min mobiltelefon. Det var syrran som svarade på mitt meddelande.

"Hejhej. Tyvärr så känner jag inte igen ditt namn och sen så verkar det väldigt skumt att du bara har 1 vän på din facebook? Vem är du egentligen?"

Jag kunde inte annat än att le. Min egna syster kan precis ha räddat livet på mig, utan att ens veta om det. Den var faktiskt lite komiskt också. Jag började skratta. Skratt som sedan gick över i glädjetårar.

Jag ska fanimej inte ta livet av mig. Jag ska jaga min syster.

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..