×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är kär i min syster [Del 4]

Postat av Ilys den 15 Februari 2012, 22:32
180 kommentarer · 4 547 träffar
Del 1: http://www.fragbite.se/?thread ID=791317

Del 2: http://www.fragbite.se/?thread ID=848189

Del 3: http://www.fragbite.se/?thread ID=999240


Hej på er allesammans!


Jag vet att jag avslutade del tre med att det inte kommer bli några mer updates osv..men nu kan jag inte hålla fingrarna borta längre. Ni har varit ett jävligt stort stöd för mig under hela den här skiten och det känns som att jag fortfarande kan behöva lite..ja..stöd.


Efter att ha bott hos mamma ett bra tag så tog jag mig i kragen. Packade mina få saker och begav mig hem till min hemstad.

Det verkar som att allt kring min rymmning försvunnit in i dimman. Förmodligen för att polisen aldrig kunde hitta mig. Jag har i alla fall inte sett något om det i tidningen eller på nyheterna. Inte för jag tror det, men jag hoppas att dom lägger ner jakten.


På resan hem var jag självklart nervös, men tack vare att det började bli vinter och kallt kunde jag klä mig i mycket kläder och använda luva osv utan att det skulle se misstänksamt ut och det gjorde mig mycket mer bekväm med hela situationen.

Resan skedde med både buss och tåg och totalt så tog det nästan 6 timmar. Väl hemma i staden så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra.

Vad gjorde jag här? Hade jag verkligen tänkt igenom allt 10 extra gånger innan jag reste? Nej, inte direkt.


Jag virrade omkring i stadens köpcentrum i hopp om att komma på något att göra, någon att dra hem till.

Efter en stunds vandrade slog det mig...en helt galen idé. Jag skulle gå hem till en bekant som jag och min syster båda stod väldigt nära, Matilda.

Ju närmre hennes bostad jag kom, ju mer nervös blev jag. Ett tag kände det som att jackan skulle spricka av mitt extremt bultande hjärta! Jag började svettas något enormt men lyckades ta mig samman.

Väl framme vid dörren väntar jag två sekunder innan jag ringer på. Jag hör hur det spelas lugn musik och att det är lite små aktiviteter där inne.

Jag sväljer saliven som fyllt min mun och tar ett djupt andetag.


*Ringer på dörrklockan*


Musiken stannar och jag hör hur någon går mot dörren, men ingen öppnar.

Jag ringer igen och åter igen men ingen öppnar. Musiken var fortfarande avstängd och inga steg hördes.

Såg hon att det var jag igenom kikhålet? Tänk om hon ringer polisen?

Jag började bli jävligt nervös och då brast det och jag började banka på dörren och skrika genom brevinkastet att hon skulle öppna på en gång, att jag hade massa viktigt att berätta och att alla anklagelser var skitsnack!

Dörren öppnas försiktigt och Matildas huvud sticker fram:

-Vad vill du egentligen? Du är ju för fan på rymmen...och jag är skyldig att ringa polisen precis JUST NU!

Jag bad henne ta det lugnt och frågade om man kunde komma in en stund så jag kunde förklara allt. Hon verkade lite tveksam vilket inte var speciellt förvånande men hon släppte in mig.


Vi hade ett långt och intensivt samtal och det verkade faktiskt som jag fick över henne på min sida. Vi käkade mat tillsammans senare på kvällen och jag fick låna hennes soffa att sova på tillsvidare.

Vid midnatt var det dags att sova men jag kunde inte stänga ögonen. Tankarna rusade igenom huvudet...kommer hon ringa polisen? Om jag somnar, kommer jag då vakna av att polisen stormar in i lägenheten?

Jag gick upp och slog en piss, drack lite vatten och gick sedan tillbaka till soffan. Satte på mig hörlurarna och lyssnade lite musik som verkligen fick mig på andra tankar och gjorde så att jag somnade relativt snabbt.


Morgonen därpå vaknade jag faktiskt inte av att någon polis kom in i lägenheten utan att Matilda satte på TVn och slog sig ner vid mina fötter med frukost.


Jag har henne redan att tacka för väldigt mycket.


Updates kommer, var så säkra.

----------------------------

Det har gått 2 månader och 1 vecka sedan jag ringde på Matildas dörr. Våran vänskap har verkligen satts på test och hon klarade det definitivt, men stora marginaler!
Hon verkar bry sig väldigt mycket om mig eftersom hon fortfarande låter mig bo här, gratis också eftersom jag inte har något jobb. Hon har till och med köpt en hopfällbar säng, hur schyst är inte det?
Jag har dock insett att jag måste skaffa mig ett jobb eftersom jag inte kan låta henne försörja mig hela livet, men det kan bli jävligt svårt..speciellt här i Sverige. Ingen som har tips på nått skitjobb som man kan göra? Behöver inte vara speciellt stora pengar, bara dom inte bryr sig om någon bakgrund osv..utan bara låter en komma och göra sitt jävla jobb, helst svart då. Kanske något lagerarbete på något sunkigt lager i någon äcklig by? Jag vettefan. I värsta fall får jag väl flytta till något östeuropeisk land och jobba som hallick..suck.


I alla fall...Matilda är på jobbet i skrivande stund och jag tänkte gå och ta en dusch. Idag händer det inge speciellt, som alla andra dagar, för jag knappt vågar visa mig ute. Jag borde kanske inte vara så jävla nervös hela tiden men med tanke på att folk faktiskt känner igen mig i denna stad så borde jag kanske inte ens stanna här..?
Just nu känns det inte så aktuellt att bara fly dock. Ska jag göra det så måste jag arbeta ihop en bra plan först och självfallet hitta ett jobb. Fan..måste börja skriva CV och sånt skit.


Den största frågan idag är...om jag ska dra någonstans..Polen, Estland..whatever. Hur fan ska jag lyckas ta mig dit? Aldrig att jag tänker prova och se om jag kommer igenom diverse passkontroller osv...hmm. Båt? Nae, där kollar dom väl pass också, eller?

Ajja, jag ska fundera lite under dagen. Kom gärna med förslag och idéer. Allt som kan vara till hjälp i denna fråga är uppskattat.

---------------------------- ------------------------------ ----------

Förlåt för sen update men har inte haft tillgång till internet då de har hållit på att byta ut nätverkskablarna mot fiber här i lägenheterna..och det har inte gått så bra tydligen. Men nu är allt igång och mina updates kan dra igång.

Mina planer om att dra iväg har jag lagt på is. Jag gav Matilda ett uppdrag under en vecka att hålla stenkoll på om folk fortfarande "håller utkik" efter mig. Resultaten var positiva. Enligt henne så var alla rykten om mig som bortblåsa. Hon sa att det verkade som folk ställde sig frågan "vem fan pratar hon om" när hon påpekade lite spontant sådär för folk som jag har känt.
Tror dock att hon överdrev en smula men det är värt ett försök: Ändra utseende som fan.


Jag tänkte att om jag ändrar utseende och stil till något som folk verkligen inte skulle kunna se som "mig" så kanske man kan ha lite fritid utomhus och göra saker utan att vara så jävla rädd.
Idén var briljant.

Jag började med renraka skallen och skaffa nya kläder. Eftersom jag alltid har varit en kille som delvis följt lite mode men samtidigt varit lite "helt vanlig kille" så tänkte jag direkt: Hårdrock. Där ångrade jag klippningen lite men vafan, nu gäller det att ändra utseende totalt så jag glömde det snabbt igen.
Jag beställd hem lite hårdrocksprylar från olika hemsidor..eller rättare sagt, Matilda fick beställa.
Tajta skinnbrallor och vanliga slim-jeans, t-shirts med bandtryck samt tröjjor med luva, lite läderarmband, patronbälte, nitbälte osv.
Fick hem alla grejjor i fredags och jag måste erkänna att jag gillar det som fan.

När Matilda kom hem från jobbet så stod jag där med Jeansen, tshirt, patronbälte och kunde inte annat än att skratta! Senare på kvällen gick vi faktiskt på Bio och jag kände mig som en helt ny människa. Jag njöt varje sekund den kvällen och lördagen därpå blev inte sämre. Vi gick ut och tog en öl på ett ställe där mest 40+'are hänger. Vi tänkte att lite lugnt kan man ju ta det i början.
Men men, det blev senare och senare och ölen gick ner som vatten. Lyckan spred sig mellan oss och jag började tro att jag var kär i Matilda. För stunden trodde jag att det bara var ren tacksamhet, men vad spelade det för roll? Jag började småstöta lite på henne och det slutade med att jag vaknade tidigt morgonen därpå brevid henne i hennes säng - naken.
När väl Matilda vaknade så sa hon godmorgon och log, så jag antar att hon inte tog illa upp.
Vi låg och drog oss fram till lunch och jag visste inte om jag skulle ta steget och kyssa henne igen. Jag var väldigt förvirrad av hela situationen jag gick upp och tog en dusch istället.
När jag kommer ut från duschen så står Matilda i hallen, naken som den dagen hon föddes. Otroligt vacker faktiskt. Linjerna som skar ut hennes kropp var exceptionella.
Vi yrkade ett grovt samlag igen.


Just nu vet jag inte riktigt vart vi står. Det har gått ett par dagar sen detta hände och vi umgås bara som kompisar nu igen. Ska man prata lite med henne och förklara hur man känner? Att man tror att tacksamheten och gästfriheten har växt till att man börjar gilla henne på riktigt?

Ska sova på idén och kanske framföra det i form av en middag på fredag.

---------------------------- ------------------------------ ----

Förlåt för en jäääävligt sen update men Matildas dator gick sönder och hon hade inte råd att skaffa en ny förrän nu..och det var inte direkt som att jag prioriterade att leta reda på något café för att dra en update här..men nu ska jag börja igen!


Jag kan berätta så mycket som att Matilda och jag är tillsammans nu. Hon berättade att hon tydligen hade varit kär i mig väldigt länge, vilket gjorde mig förvånad för hon har aldrig visat några som helst tecken på det..men ajja.

Igår var jag ute på stan för att införskaffa en present åt henne eftersom hon är så jävla schyst och ja...eftersom hon är min flickvän. Men tråkigt nog så gick jag hem från stan med tomma händer. Kunde fan inte komma på något som jag kan ge henne. Vill verkligen inte ge henne något originellt så som ringar, halsband eller dylikt, utan det ska vara något som verkligen får henne att öppna ögona för mig och tycka att jag är världens bästa så man kan få ett redigt tack-sex-sug-av-snopp-mys! Förhoppningsvis så får jag väl det i alla fall men det är ju roligare om man får det som ett "tack".

Kan ni komma med några bra förslag vad jag kan köpa till henne? Jag skulle bli evigt tacksam!


Något annat kul som har hänt är att jag har skaffat facebook..dock under falskt namn eftersom..ja..ni vet varför.
Vill kunna läsa vad alla mina gamla kompisar skriver och vad dom gör samt se bilder på nära och kära. Har fan inte träffat några gamla vänner, syrran eller familj (förutom mamma) på evigheter känns det som...gahh :@


På fredag ska jag och Matilda dra till Stockholm och kolla läget. Vi tänkte besöka Grönalund. gamla stan och skansen. Om det är någon här som bor i Stockholm eller som har erfarenhet av staden så kom gärna med fler förslag på vad vi kan besöka, eventuella bra restauranger osv.


Thats it for today..tror jag. Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska berätta för er..vet inte om ni vill veta -ALLT- eller bara vissa saker. Hädan efter kan ni fråga mig saker om det är något speciellt ni vill veta etc.

Hej så länge!

---------------------------- ------------------------------

Fragbite!

Helgen i huvstaden blev allt annat än vad jag förväntade mig...
När vi kom dit så drog vi till gamla staden och käkade på någon mysig restaurang som för övrigt hade skitgod mat, lite dyrt men det fick gå ändå! Kommer dock inte ihåg namnet på stället men ajja.
Efter det så drog vi till Skansen som var över mina förväntningar. Jäkligt coolt ställe faktiskt, även om man inte är en liten unge!
Men när vi väl var där inne så hände något jääävligt sjukt: Jag såg syrran med en annan snubbe..
Detta fick mig att återuppväcka gamla känslor trots att Matilda var med. Jag lyckades förfölja dom lite med dumma bortförklaringar till Matilda om påhittade ställen inne på Skansen. Magen bubblade av något som jag inte vet vad det var och hjärnan glödde av all ilska av att se henne med en annan kille. Vet fan inte varför men jag kände bara att honom måste jag göra något åt.
När syrran väl drog på toaletten så stod han där, äckligt ful som han var och jag tänkte "Nu JÄVLAR".
Jag gick fram till honom och sa att jag behövde hjälp med en skadad kvinna bakom hörnet och han ba "Wtf..ah visst jag hjälper till".
Bakom hörnet mordhotade jag honom och slog ett par väl valda slag i magen och ansikte - han verkade fatta poängen och drog därifrån.

Syrran kom ut från toaletten och såg helt förvirrad ut, vilket var rätt så självklart. Matilda frågade vad fan jag höll på med och jag mumblade bara tillbaka. Hon sa att jag var ju helt störd typ och gick därifrån och inte fan tänkte jag följa efter för nu vill jag få tag på syrran tänkte jag.
Jag stalkade henne medans hon ivrigt hanterade telefonen, förmodligen ringde hon sin "kille" men hon verkade inte få något svar.
Hon gick till utgången och började gå mot stan med mig tätt i hälarna. Tack vare att jag ändrat mitt utseende ganska avsevärt så kunde hon till och med titta bak och inte se mig.

Efter ca 20 minuters förföljande såg jag henne gå in i ett trapphus, "vafan..har hon flyttat hit?" Några minuter senare kunde hennes ansikte skådas i ett fönster, fortfarande med en telefon mot örat. Jag skrev ned adressen och begav mig tillbaka till hotellet. Helt ärligt så ville jag att Matilda inte skulle vara där för nu kändes det som att det kapitlet var över. Gamla känslor är väldigt starka fan...ojojoj.


Matilda har, var jag vet, åkt hem igen men jag är kvar i Stockholm.
Känner mig lite halvsnuskig som stalkar min egna syrra men när tiden är kommen ska jag gå fram och kyssa henne med lika mycket romantik i hjärtat som när vi spenderade tid med varandra back in the days!


Over and out!

180 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 180 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..